Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировка от Ралф Мюлер

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 25 авг. 19 от Александър Георгиев

Ралф Мюлер е немски културист и известен холивудски актьор. Виждали сме го в култови филми като Гладиатор, Универсален войник, сериала Конан и много други.

Ралф Мюлер е сред най-големите културисти в буквалния смисъл. В най-добрите си години тежи 131 кг на внушителния ръст от 197 см! Роден на 12 януари 1959 г, в Реклингхаузен, Германия. Едва 7 годишен започва да се занимава с плуване. В последствие става шампион в този спорт! На 17 годишна възраст се ориентира към бодибилдинга. През 1984 година става Шампион на Германия, а две години по-късно става Световен Шампион за Аматьори!

Стигнал върха в аматьорския културизъм, Ралф Мюлер става професионалист, но губи страстта си и през 1989 година слиза от сцената. Едва 30 годишен, Мюлер вече има нова цел - Холивуд! Другото е история!

Днес ще видим една тренировка, която Ралф Мюлер препоръчва за начинаещи в книгата си "Пълно ръководство за трениране с тежести".

Тренировка А / Гърди+Корем/

  1. Повдигане от лег с щанга - 3х8-10
  2. Флайс - 3х8-10
  3. Коремни преси от наклон - 3х10-15
  4. Повдигане краката от вис - 3х10-15

Тренировка В / Гръб + Ръце/

  1. Придърпване на Горен скрипец - 3х8-10
  2. Гребане на долен скрипец - 3х8-10
  3. Сгъване с щанга - 3х8-10
  4. Разгъване на скрипец - 3х8-10

Тренировка С / Рамена + Крака/

  1. Раменни преси - 3х8-10
  2. Вертолет - 3х8-10
  3. Разгъване на краката от сед - 3х8-10
  4. Сгъване на краката от лег - 3х8-10

Ралф Мюлер

 

 

 

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар