Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Цялото тяло в ТРИ упражнения

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 08 юли 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Можем ли да тренираме ефективно цялото тяло само с три упражнения? Преди да отговорим първосигнално НЕ, нека да помислим малко.

Трудно е, но не е невъзможно! За целта трябва да изберем упражнения, които да покрият цялото тяло. Разбира се ще трябва да се откажем от някои неща, но основното си остава. Ето и упражненията за целта:

Клек - къде без него 🙂 половината тяло е от кръста надолу, а кое упражнение може да натовари всички мускули? Разбира се, че клека! Да видим кои мускули ще натоварим:

  • Основни мускули- Четириглав бедрен мускул и голям седалищен мускул
  • Вторични мускули - Задни бедра, адуктори, корем

Кофички - за това упражнение казват, че е това за горната част на тялото, което е клека за долната!

  • Основни мускули - Гърди
  • Вторични мускули - Трицепси, предно рамо

Набиране - Основно дърпащо упражнение, което се е доказало години наред. Няма голям и широк гръб без него.

  • Основни мускули - Широк гръбен мускул
  • Вторични мускули - Задно рамо, долна част на трапеца, терес майор и терес минор, бицепси

Нека сега да сглобим и една програма:

  1. Клек - 5х15,12,10,8,12
  2. Кофички - 3х8-12 суперсерия с:
  3. Набиране - 3х8-12

Тази тренировка минава в графата съкратени и е за хора, които с "нормални" тренировки нямат резултати. Също така е удачна и за тези, които нямат време, ежедневието им е претоварено и не могат да се възстановяват добре. Ако давате всичко от себе си тренирате до отказ и се стремите да повишавате силата, то две тренировки седмично са напълно достатъчни.

Специализиран тренировъчен наръчник, пълен с илюстрации и напътствия! Над 100 упражнения и техните варианти! Вижте, кое упражнение кои мускули натоварва!

Научи Повече!

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар