петък , 13 декември 2019
Начало » Бодибилдинг пионери » Тренировката на Лео Робъртс – Мистър Вселена 1955
Тренировката на Лео Робъртс – Мистър Вселена 1955

Тренировката на Лео Робъртс – Мистър Вселена 1955

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим тренировката на легендарния канадски културист Лео Робъртс. Въпреки, че започва с тежестите сравнително късно – на 23 години, Лео Робъртс се превръща в най-добрия културист в своята страна и първия канадец Мистър Вселена.

Обичайната тренировка на Лео Робъртс е базирана на класическия сплит по това време – „Горна / Долна част“. Робъртс тренира два дни, един почива, след което тренира още два дни и почива два. На практика това изглежда така:

  • Понеделник: Горна част
  • Вторник: Долна част
  • Сряда: ПОЧИВКА
  • Четвъртък: Горна част
  • Петък: Долна част
  • Събота: ПОЧИВКА
  • Неделя: ПОЧИВКА

Ето и на кои упражнения залага Лео Робъртс:

Горна част:

  1. Бенч-преси – 3х10
  2. Полу-лег с дъмбели – 3х10
  3. Пуловър с дъмбел – 3х10
  4. Горен скрипец пред гърди – 3х10
  5. Раменни преси с дъмбели – 3х10
  6. Разтваряне с дъмбели в страни – 3х10
  7. Сгъване с щанга – 3х10
  8. Френско разгъване от лег – 3х10

Долна част:

  1. Клек – 5х10
  2. Разгъване от краката от сед – 5х10
  3. Мъртва тяга с прави крака – 3х10
  4. Сгъване краката от лег – 3х10

Забележка: Лео Робъртс тренира корема и прасците всеки тренировъчен ден с 1-2 упражнения

Това е една типична програма за 50-те години на миналия век, когато нещата са били „по-чисти“ и естествени. Поради това смятам, че програмите от средата на миналия век са далеч по-ефективни за нас обикновените трениращи. На тези които решат да опитат, пожелавам Успех!

Лео Робъртс – Мистър Вселена 1955

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

2 коментара

  1. Интересно ми е винаги ли е изпълнявал тия упражнения в тоя ред и как рамото му не е изостанало като раменните преси са чак 4-ти в тренировката му. За прасеца също не виждам почти нищо 😀

    • Александър Георгиев

      Едва ли винаги. Просто до тази програма имаме достъп. Иначе под програмата е написано, че корема и прасците тренира всяка тренировка с 1-2 упражнения.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*