Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Програмата на Крис Дикерсън за Мистър Америка 1968

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 20 юли 19 от Александър Георгиев

Крис Дикерсън е една от легендите на бодибилдинга с кариера продължила няколко десетилетия. Неговото върхово постижение е спечелването на Мистър Олимпия през 1982 година. Резултата е още по-забележително тъй като тогава е на 43 години!

Нека днес да видим една от тренировка от ранните му години, когато се готви за Мистър Америка 1968! Състезание, което печели.

Тренировка 1: Понеделник-Сряда-Петък

Тренировка за корем и кръст

  • Повдигане краката от вис с усукване – 50 повторения за всяка страна
  • От лег по гръб на земята усукване на тялото, краката отиват на едната страна, след това на другата – 50 повторения за всяка страна
  • От лег по корем на земята усукване на тялото, краката отиват на едната страна, след това на другата – 50 повторения за всяка страна
  • Коремни преси от наклон с усукване – 50 повторения за всяка страна
  • Повдигане на краката от лег – 100 повторения
  • Повдигане на колената до корема от вис – 100 повторения

Силова тренировка: РАМЕНА; ГРЪБ;ГЪРДИ

  • Милитъри преси – 4х6
  • Разтваряне от лег за задно рамо –4х6
  • Раменни преси с дъмбели – 4х6
  • Разтваряне с дъмбели от наклон – 4х6
  • Гребане с дъмбел – 4х6
  • Набиране с тесен хват – 4х10
  • Гребане на долен скрипец – 4х6
  • Придърпване на горен скрипец пред гърди – 4х6
  • Гребане с щанга от наклон – 4х6
  • Повдигане от полу-лег с дъмбели – 4х6
  • Повдигане от лег с щанга – 4х6
  • Флайс от лег – 4х6

Тренировка 2: Вторник-Четвъртък-Събота

Тренировка на корем,кръст и ханш

  • „Добро утро“ с усукване – 100 повторения за всяка страна
  • Странични наклони с дъмбел в ръка – 50 повторения за всяка страна
  • От колянна опора ритник назад – 100 повторения за всеки крак
  • Усукване в кръста с щанга на раменете – 100 повторения за всяка страна
  • Повдигане на краката от наклонена лежанка – 100 повторения

Силова тренировка: РЪЦЕ И КРАКА

  • Разгъване над глава с една ръка на скрипец – 4х6
  • Френско разгъване от лег– 4х6
  • Френско разгъване от лег – 4х6
  • Разгъване на скрипец – 4х6
  • Разгъване на краката от сед на машина – 4х6
  • Преден клек – 4х6
  • Сгъване от лег на машина за задни бедра – 4х6
  • Хекен клек – 4х6
  • Сгъване с щанга от стоеж – 4х6
  • Сгъване с дъмбели от сед – 4х6
  • Сгъване с дъмбели от полу-лег – 4х6
  • Концентрирано сгъване – 4х6

Крис Дикерсън - Мистър Олимпия 1982

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар