Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренирай у дома

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 12 юни 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! На всеки в един или друг момент му се е случвало да не може да посещава фитнес залата. Всеки има моменти, когато все нещо друго е по-важно. От друга страна има хора, които не понасят масовите зали или пък се срамуват и не се чувстват удобно там.

Какъвто и да е случая имам едно чудесно предложение за домашна тренировка, която определено може да ви натовари здраво. Подсигурете си чифт разглобяеми дъмбели, малко свободно място и за започваме!

Програма " Домашен Войн"

  1. Клек с дъмбели - 3х12 - Вземете по един дъмбел във всяка ръка и започнете да правите клекове. Дъмбелите стоят свободно в страни от тялото. Някои наричат това упражнение "фермерски клек"
  2. Редуващи се раменни преси прав - 3х12 - Супер упражнение за рамена и трицепси. Важна подробност е "почиващата" ръка е тази горе, а не тази долу. Т.е. изтласкваме дъмбелите нагоре и от тази позиция правим едно повторение с едната ръка после с другата.
  3. Лицеви опори - 3х12 - бавни и стриктни повторения, когато почнете да правите повече от 12 повторения, вдигнете краката на подложка (легло, диван, стол), за да вдигнем нивото на натоварване.
  4. Гребане с дъмбел - 3х12 - Хванете дъмбела с една ръка, наведете се напред и с другата ръка се подпрете на нещо за опора - маса или стол. Гребете бавно и под контрол.
  5. Чуково сгъване с дъмбели - 3х12 - Дръжте дъмбелите все едно държите дръжка на чук. Сега сгъвайте и разгъвайте като през цялото време палците сочат нагоре.

Това е 5 упражнения по 3 серии с 12 повторения. Общо трябва да ви отнеме около 30 минути. Регулирайте тежестите така, че да може да правите предписаните 12 повторения! Отделете 3 дни в седмицата (например Понеделник-Сряда-Петък) и вече ще сте по пътя към по-добрата ви форма!

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една тренировка, за която ще са ви необходими само два дъмбела, а ако са раязглобяеми още по-добре.... Прочети повече
Ластиците за тренировки, не могат да заменят силовата тренировка с тежести, но могат да я разнообразят и подобрят! "Изолацията" и затварянето на фитнес залите покрай... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Напоследък по независещи от нас причини ни се наложи да тренираме в домашни условия. Да, не е като в залата, но... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар