тренирай

Пулдаун с прави ръце - Супер изолация за Гръб

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 24 юни 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Искате ли упражнение, което да удря широкия гръбен мускул без да товари бицепсите?

Може би се сещате за пуловер? Разбира се това е едно чудесно упражнение, но ето и още едно!

Пулдаун с прави ръце

Чудесно упражнение, което може да се използва като завършващо в тренировката ви за гръб. Или пък да влезе в схемата на метода на предизтощението. Едно от любимите движения на великия Майк Менцер.

Начин на изпълнение:

  • Застанете с лице към скрипеца, използвайте дългия лост и го хванете с раменен надхват.
  • Сега отстъпете една крачка назад. Нека разкрача ви бъде както вие си прецените. Някой препоръчват краката да са разтворени колкото раменете, но аз пък предпочитам събрани един до друг.
  • В изходно положение, ръцете трябва да са прави и да усещате леко придърпване в перките, което е знак за пълно разтягане.
  • Сега придърпайте лоста до горната част на бедрата само и единствено със силата на латералните мускули.
  • Издишвате когато стигнете крайната точка и стягате гърба за допълнително изцеждане.
  • След 1 или 2 секунди в пикова контракция е време да се върнете в изходното положение, бавно и под контрол, като се съпротивлявате по пътя нагоре.
  • В никакъв случай не използвайте инерция. Това най-вероятно ще ви накара да работите с доста „смешни“ тежести, но повярвайте натоварването си го бива.
  • За още по-голямо разтягане на широкия гръбен мускул може да се наведете леко наред, когато лоста ви е високо в изходното положение.
  • Изберете си сами колко серии и повторения да правите. За мен 2х10-15 е ОК.

Това е, опитайте и ако ви хареса спокойно може да го ползвате наред с „големите“ и тежки упражнения за гръб!

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Лицевите опори винаги са били символ на силата и формата на горната част на тялото. Правилно направените лицеви опори изграждат гърдите, раменете, горната част на... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес искам да ви представя едно уникално упражнение за рамене, а именно Z-преса. То е малко популярно у нас и едва... Прочети повече
Една от най-големите легенди на бодибилдинга въобще е Джон Гримек - Мистър Америка. Човека олицитворение на сила и мощ, владееш света на културизма през 40-те... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.