Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Прави Мускули с Класика която Работи

3 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 16 юни 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Не веднъж в нашия сайт е ставало дума, че ние обикновените трениращи нямаме нищо общо с културистите от списанията. Не веднъж сме обяснявали за огромната разлика, която има между нас. Разлика в генетиката, разлика във възстановяването, разлика в храненето, разлика в начина на живот и не на последно място разликата в използването на "добавки" 🙂

Днес отново ще изведем на фокус една "семпла" програма за един типичен обикновен трениращ. Човек, който тренира в свободното си време и въпреки всичките си затруднения и дефицити иска да има резултат от това, което прави.

Предложението днес е за три тренировъчни дни в седмицата, като се редуват тренировка А и тренировка Б (през ден). Разделението е на базата на най-първия сплит в бодибилдинга, а именно "горна-долна част", който въпреки "модерното" мислене е супер ефективен!

Тренировка А:

  1. Бенч-преси - 2х6-10
  2. Гребане с щанга - 2х6-10
  3. Военни преси - 2х6-10
  4. Набиране - 2х6-10
  5. Кофички - 2х6-10
  6. Сгъване с щанга - 2х6-10

Тренировка Б

  1. Преден клек - 2х10-15
  2. Румънска тяга - 2х10-15
  3. Български клек - 2х10-15
  4. Повдигане за прасец с дъмбел в ръка - 2х10-15
  5. Коремни преси от наклон - 2х15-20
  6. Повдигане краката от вис - 2х15-20

Пояснения:

  • Преди всяка тренировка правим общо загряване за 10-15 минути.Целта е да повишим температурата на тялото.
  • Посочени са само работните серии, преди тях се правят от 1 до 3 загряващи в зависимост от упражнение, тежестта и мястото му в програмата.
  • Първата работна серия е най-тежка и се прави "почти до отказ" или до едно повторение преди отказа. Целта тук е да вдигнем колкото се може по-голяма тежест.
  • Втората работна серия е с намалено тегло около 10% и се изпълнява до отказ. Тук вече не мислим толкова за тежестта, като целта е да доведем мускула до фалит
  • Когато в първата серия стигнем горния брой повторения, качваме тежестта с 2-3%
  • След тренировката правим 10-15 минути "разпускащо" кардио на пътека или колело

BRAWN Библия на Хардгейнъра! ВСИЧКО!!! За правилните тренировки, за точните упражнения, за методите на качване, за правилното хранене и най-важното… ТОВА Е СЪОБРАЗЕНО С НАС, ОБИКНОВЕНИТЕ ТРЕНИРАЩИ!!!

Научи Повече!

Сподели с приятели
Протеин

Подобни статии

Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
В упражненията ще правите само 2 серии по 6 повторения. Уейдър акцентира върху необходимостта да вдигате големи тежести, но с добра форма. Почивайте приблизително  2... Прочети повече
Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече

3 коментара

  1. Здравейте. Благодаря много за представената програма. Имам въпрос, който е доста тъп, но искам да съм сигурен. Редуването е примерно така: понеделник- програма А, сряда -Б и петък отново А т.е. програма А се прави 2 пъти седмично?

    1. Редуването продължава и следващия понеделник е тренировка Б, след това А и после пак Б. Така че първата седмицата имаме 2 пъти А и 1 път Б, а втората обратно. За цикъл от 2 седмици всяка една тренировка се прави 3 пъти.

      1. Много благодаря за бързия и изчерпателен отговор. Желая ви хубав ден и прогрес в тренировките.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Виж още