Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Прави Мускули с Класика която Работи

3 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 16 юни 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Не веднъж в нашия сайт е ставало дума, че ние обикновените трениращи нямаме нищо общо с културистите от списанията. Не веднъж сме обяснявали за огромната разлика, която има между нас. Разлика в генетиката, разлика във възстановяването, разлика в храненето, разлика в начина на живот и не на последно място разликата в използването на "добавки" 🙂

Днес отново ще изведем на фокус една "семпла" програма за един типичен обикновен трениращ. Човек, който тренира в свободното си време и въпреки всичките си затруднения и дефицити иска да има резултат от това, което прави.

Предложението днес е за три тренировъчни дни в седмицата, като се редуват тренировка А и тренировка Б (през ден). Разделението е на базата на най-първия сплит в бодибилдинга, а именно "горна-долна част", който въпреки "модерното" мислене е супер ефективен!

Тренировка А:

  1. Бенч-преси - 2х6-10
  2. Гребане с щанга - 2х6-10
  3. Военни преси - 2х6-10
  4. Набиране - 2х6-10
  5. Кофички - 2х6-10
  6. Сгъване с щанга - 2х6-10

Тренировка Б

  1. Преден клек - 2х10-15
  2. Румънска тяга - 2х10-15
  3. Български клек - 2х10-15
  4. Повдигане за прасец с дъмбел в ръка - 2х10-15
  5. Коремни преси от наклон - 2х15-20
  6. Повдигане краката от вис - 2х15-20

Пояснения:

  • Преди всяка тренировка правим общо загряване за 10-15 минути.Целта е да повишим температурата на тялото.
  • Посочени са само работните серии, преди тях се правят от 1 до 3 загряващи в зависимост от упражнение, тежестта и мястото му в програмата.
  • Първата работна серия е най-тежка и се прави "почти до отказ" или до едно повторение преди отказа. Целта тук е да вдигнем колкото се може по-голяма тежест.
  • Втората работна серия е с намалено тегло около 10% и се изпълнява до отказ. Тук вече не мислим толкова за тежестта, като целта е да доведем мускула до фалит
  • Когато в първата серия стигнем горния брой повторения, качваме тежестта с 2-3%
  • След тренировката правим 10-15 минути "разпускащо" кардио на пътека или колело

BRAWN Библия на Хардгейнъра! ВСИЧКО!!! За правилните тренировки, за точните упражнения, за методите на качване, за правилното хранене и най-важното… ТОВА Е СЪОБРАЗЕНО С НАС, ОБИКНОВЕНИТЕ ТРЕНИРАЩИ!!!

Научи Повече!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Може ли да тренираме ефективно, ако имаме ограничено оборудване? Разбира се! Няма причина да не може. Преди много, много години мускули... Прочети повече
Тренирайте по следващите програми за мускулна маса около 4 месеца. Не бъдете глупави, ако  ви се сторят опростени от пръв поглед. Старайте се да прогресирате,... Прочети повече
Патрик Джоузеф Кейси /1936-2005/ е  първият човек преминал границата от 360 кг в клек с щанга. През 1967г. вдига от лег /без екипировка/ - 282кг!... Прочети повече

3 коментара

  1. Здравейте. Благодаря много за представената програма. Имам въпрос, който е доста тъп, но искам да съм сигурен. Редуването е примерно така: понеделник- програма А, сряда -Б и петък отново А т.е. програма А се прави 2 пъти седмично?

    1. Редуването продължава и следващия понеделник е тренировка Б, след това А и после пак Б. Така че първата седмицата имаме 2 пъти А и 1 път Б, а втората обратно. За цикъл от 2 седмици всяка една тренировка се прави 3 пъти.

      1. Много благодаря за бързия и изчерпателен отговор. Желая ви хубав ден и прогрес в тренировките.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Светльо Николов