Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Кръгова Тренировка за Всеки Случай

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 28 юни 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Опитвали ли сте Кръгова Тренировка? Ама истинска?

Може би е малко смешен въпроса, но съдейки по общото възприятие то това най-общо е „тренировка за начинаещи“ 🙂 Позволете ми да не се съглася!

Допуска се една много съществена грешка да се сравнява кръговата тренировка с тренировката за цялото тяло препоръчвана като начална стъпка. Структурата на сериите в кръговата тренировка е коренно различна от другите тренировки и самото име подсказва за това.Тя наподобява тренировъчния метод на легендарния културист Боб Гайда.

Ето и основните моменти:

  • Избират се най-общо от 6 до 12 упражнения които покриват цялото тяло.
  • Упражненията се подреждат в такава последователност, че да се редуват бутащи и дърпащи движения
  • Изпълнява се една серия от първото упражнение, след това серия от второто, после от третото и така до последното с минимална почивка. Това е един кръг. Почиваме 2-3 минути и идва ред на втори кръг. Общо 2-3 кръга са напълно достатъчно.
  • В един кръг се натоварват всички мускули по тялото, а не както при стандартните тренировки, първо всички серии за едното упражнение, а после за другото.
  • Програмата се прави 2-3 пъти седмично.

Примерна програма:

  1. Лег – преси :  12-15 повторения
  2. Мъртва тяга с дъмбели: 12-15 повторения
  3. Повдигане от лег с дъмбели: 10-12 повторения
  4. Придърпване на скрипец пред гърди: 10-12 повторения
  5. Раменни преси с дъмбели: 10-12 повторения
  6. Сгъване с дъмбели: 10-12 повторения
  7. Коремни преси: 15-20 повторения

Предварително загрейте цялото си тяло и направете по няколко вработващи серии. Нека тежестите са такива, че да може да направите спокойно повторенията за целия кръг. Тук не гоним „голямата щанга“.

За кого е тази тренировка. На практика за всеки няма значение мъж или жена.Често се препоръчва в периодите след тежък силов цикъл за допълнително възстановяване, за начинаещи с малко по-големи почивки, ако се връщате в залата след почивка и дори за сваляне на тегло. Този тип тренировка кара цялото тяло да работи, засилва кръвообращението, консумацията на кислород и горенето на калории.

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар