сряда , 18 септември 2019
Начало » Тренировки » Кръгова Тренировка за Всеки Случай
Кръгова Тренировка за Всеки Случай

Кръгова Тренировка за Всеки Случай

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Опитвали ли сте Кръгова Тренировка? Ама истинска?

Може би е малко смешен въпроса, но съдейки по общото възприятие то това най-общо е „тренировка за начинаещи“ 🙂 Позволете ми да не се съглася!

Допуска се една много съществена грешка да се сравнява кръговата тренировка с тренировката за цялото тяло препоръчвана като начална стъпка. Структурата на сериите в кръговата тренировка е коренно различна от другите тренировки и самото име подсказва за това.Тя наподобява тренировъчния метод на легендарния културист Боб Гайда.

Ето и основните моменти:

  • Избират се най-общо от 6 до 12 упражнения които покриват цялото тяло.
  • Упражненията се подреждат в такава последователност, че да се редуват бутащи и дърпащи движения
  • Изпълнява се една серия от първото упражнение, след това серия от второто, после от третото и така до последното с минимална почивка. Това е един кръг. Почиваме 2-3 минути и идва ред на втори кръг. Общо 2-3 кръга са напълно достатъчно.
  • В един кръг се натоварват всички мускули по тялото, а не както при стандартните тренировки, първо всички серии за едното упражнение, а после за другото.
  • Програмата се прави 2-3 пъти седмично.

Примерна програма:

  1. Лег – преси :  12-15 повторения
  2. Мъртва тяга с дъмбели: 12-15 повторения
  3. Повдигане от лег с дъмбели: 10-12 повторения
  4. Придърпване на скрипец пред гърди: 10-12 повторения
  5. Раменни преси с дъмбели: 10-12 повторения
  6. Сгъване с дъмбели: 10-12 повторения
  7. Коремни преси: 15-20 повторения

Предварително загрейте цялото си тяло и направете по няколко вработващи серии. Нека тежестите са такива, че да може да направите спокойно повторенията за целия кръг. Тук не гоним „голямата щанга“.

За кого е тази тренировка. На практика за всеки няма значение мъж или жена.Често се препоръчва в периодите след тежък силов цикъл за допълнително възстановяване, за начинаещи с малко по-големи почивки, ако се връщате в залата след почивка и дори за сваляне на тегло. Този тип тренировка кара цялото тяло да работи, засилва кръвообращението, консумацията на кислород и горенето на калории.

 

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*