тренирай

Кръгова Тренировка за Всеки Случай

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 28 юни 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Опитвали ли сте Кръгова Тренировка? Ама истинска?

Може би е малко смешен въпроса, но съдейки по общото възприятие то това най-общо е „тренировка за начинаещи“ 🙂 Позволете ми да не се съглася!

Допуска се една много съществена грешка да се сравнява кръговата тренировка с тренировката за цялото тяло препоръчвана като начална стъпка. Структурата на сериите в кръговата тренировка е коренно различна от другите тренировки и самото име подсказва за това.Тя наподобява тренировъчния метод на легендарния културист Боб Гайда.

Ето и основните моменти:

  • Избират се най-общо от 6 до 12 упражнения които покриват цялото тяло.
  • Упражненията се подреждат в такава последователност, че да се редуват бутащи и дърпащи движения
  • Изпълнява се една серия от първото упражнение, след това серия от второто, после от третото и така до последното с минимална почивка. Това е един кръг. Почиваме 2-3 минути и идва ред на втори кръг. Общо 2-3 кръга са напълно достатъчно.
  • В един кръг се натоварват всички мускули по тялото, а не както при стандартните тренировки, първо всички серии за едното упражнение, а после за другото.
  • Програмата се прави 2-3 пъти седмично.

Примерна програма:

  1. Лег – преси :  12-15 повторения
  2. Мъртва тяга с дъмбели: 12-15 повторения
  3. Повдигане от лег с дъмбели: 10-12 повторения
  4. Придърпване на скрипец пред гърди: 10-12 повторения
  5. Раменни преси с дъмбели: 10-12 повторения
  6. Сгъване с дъмбели: 10-12 повторения
  7. Коремни преси: 15-20 повторения

Предварително загрейте цялото си тяло и направете по няколко вработващи серии. Нека тежестите са такива, че да може да направите спокойно повторенията за целия кръг. Тук не гоним „голямата щанга“.

За кого е тази тренировка. На практика за всеки няма значение мъж или жена.Често се препоръчва в периодите след тежък силов цикъл за допълнително възстановяване, за начинаещи с малко по-големи почивки, ако се връщате в залата след почивка и дори за сваляне на тегло. Този тип тренировка кара цялото тяло да работи, засилва кръвообращението, консумацията на кислород и горенето на калории.

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Винаги сме твърдяли, че ефективната тренировка е малсимално простата тренировка. Такава съставена от малко на брой базови упражнения в, които да... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Чудите се как да тренирате ефективно, а нямате много време? Е, имам предложение за вас. По-долу ще видите една три дневна... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Обичате ли да тренирате бицепсите си? Излишен въпрос нали 🙂 Няма човек, който да не обича, е може и да се... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още