сряда , 18 септември 2019
Начало » H.I.T. - Тренировки » Напомпай Мускулите с тази 30 минутна тренировка!
Напомпай Мускулите с тази 30 минутна тренировка!

Напомпай Мускулите с тази 30 минутна тренировка!

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една тренировка, която може да се използва в моменти когато сте притеснени от времето или пък търсите разнообразие и нещо различно.

Всичко ще ви отнеме един час и половина  седмично! Точно така, час и половина за седмица! Просто трябва да отделите само половин час на тренировка и три дена в седмицата. Единственото условие е тренировъчните дни да не са един след друг без почивен ден между тренировките!

ПОНЕДЕЛНИК:

Гърди

  1. Повдигане от полу-лег 3х8-12 суперсерия с:
  2. Флайс от хоризонтален лег 3х12-15

Ръце

  1. Сгъване с дъмбели 3х8-12 суперсерия с:
  2. Разгъване на скрипец 3х12-15

СРЯДА:

Бедра

  1. Клек 3х 8-12
  2. Разгъване от сед 3х12-15 суперсерия с:
  3. Сгъване от лег 3х12-15

Прасци

  1. Изправяне на пръсти от стоеж 3х12-15

ПЕТЪК:

Гръб

  1. Набиране 3х8-12 суперсерия с:
  2. Гребане с щанга 3х12-15

Рамена

  1. Раменни преси с дъмбели 3х8-12 суперсерия с:
  2. Придърпване на щанга до брадичката 3х12-15

Това е всичко! Само 30 минути 3 пъти седмично!

Не се заблуждавайте тренировката не е за подценяване. Лично съм се убедил в натоварването и напомпването, което се получава за тренираните мускулни групи в този половин час.  Упражненията са само 4 на тренировка, посочените серии са само работни, загряващите са ваша работа 🙂

Там където е отбелязано като суперсерия двете упражнения се правят без почивка по между им. Например правим серия повдигане от полу-лег, след което веднага правим флайс и така три пъти.

Упражненията са примерни може да замените някои според вашите предпочитания, но трябва да са със същата стойност – базово за базово изолирано за изолирано.

Ако имате натоварено ежедневие, времето ви притиска или пък програмата по която тренирате ви е писнала ….

Ето ви една чудесна алтернатива!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

2 коментара

  1. Здравей Александър, бих искал да попитам един бърз въпрос.
    Ако съм изпълнявал тази тренировка доста дълго време(месеци наред) как мога малко да я разообразя за да шокирам тялото, но без да променям сплита и без да вдигам обема.
    Програмата ми харесва супер много, разпределението е страхотно, обема също ми идва перфектно, но просто тялото не иска да реагира.
    Благодаря предварително!

    • Александър Георгиев

      Здрасти Ангел, за разнообразие можеш да променяш наклона, ъгъла, броя на сериите, повторенията, почивките и т.н. Ако ще сменяш упражнение, то трябва да подобно или равностойно. Но каквото и да правиш, най-важното е да се стремиш да станеш по-силен в упражненията и да даваш всичко от себе си в сериите. Тези тренировки са кратки, но се правят до отказ, дори и след него с форсирани повторения, разтоварващи серии и прочие. Другия момент е храната – достатъчно протеин и калории 🙂

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*