понеделник , 17 юни 2019
Начало » H.I.T. - Тренировки » Да тренираме H.I.T. със Светльо Николов
Да тренираме H.I.T. със Светльо Николов

Да тренираме H.I.T. със Светльо Николов

Здравейте на всички! Днес наред е програма в стил „Хеви Дюти“. Посочил съм един от вариантите за изпълнение. Начините са много, но ако променяме нещо, то трябва да се спази принципа заложен в такъв вид програми. По-точно претоварване и докарване мускула до пълен фалит в една работна серия.

Тук аз съм представил удължени серии в упражненията. С цел пълно смазване на мускулните влакна. В същото време в края на серията с намалена тежест ние напомпваме още кръв в мускулите. Карайки ги да изгарят и да ги стимулираме в дълбочина.

Програмата е удобна, защото можем в яка тренировка да сменяме упражнения с подобни такива. Можем и да останем на нея колкото преценим.

В една серия от упражнение можем да вкараме няколко метода на изпълнение. Пример като разтоварване на тежестта ( но това не е дроп серия, там имаме по няколко разтоварвания на тежести в една серия), можем да вмъкнем почивки–паузи, предварителни предизтощения!

Обикновено може да правите 2-3 почивки–паузи в първата серия и да убиете мускула преди да приключите другите серии. Но в същото време можем  да използваме и само една единствена серия от упражнение за мускулната група.

Представил съм „завишен обем“ на програмата, но тя търпи и по – съкратен вариант и аз лично често тренирам така!  Вие можете да правите всички повторения в сериите х 6, не е необходимо винаги към края да са х 8 или 10.

Колко време да остана на тази програма?

В практиката ми съм забелязал, че такъв вид трениране е най–добре да се изпълнява от една до две седмици. После да се премине една седмица на „стандартно“ бодибилдинг трениране с 2-3 упражнения за мускулната група и да се прави по 4 серии х 10 повторения. Така даваме възможност на Централната Нервна Система да се възстанови. Както сухожилия и  мускулите.

После пак преминаваме към ХИТ програмата за една или две седмици и така се получава една микро цикличност.

А дали работи?

Ами вижда се от снимката ми че работи! Сега сте Вие  наред!

Тренираме три пъти седмично.

Старт!

ПОНЕДЕЛНИК
1.ГЪРДИ под наклон:  главата горе, акцент горна част на
мускула при първите две серии:
Полу-лег  1х 6 + преси с дъмбели 1х 8–10 + пек дек
машина 1х 8,10
2.БИЦЕПС:
Сгъване със щанга прав 1х 6–8 + скотово сгъване 1х 6-8 +
сгъване  с дъмбели от сед под наклон 1 х 6-8 или 10
3.ТРИЦЕПС:
Избутване с тесен хват от лежанка на макс 1х 6–8 +
1-2 почивки –паузи х 3-4 повторения + разгъване прав на
скрипец 1х 6-8 + френско разгъване прав със щанга 1х 6-8

СРЯДА
КРАКА:
1. Клек със щанга: 1х 6 + лег преса 1х 6–8 + хакен клек 1х 8-10
2. Два сета задно бедро 1х 8–10 + прасец на калф машина 1х
6-8 или 10 – тежестта варира.

 ПЕТЪК
ГРЪБ:
1. МЪРТВА ТЯГА:
1х6 + разтоварване на тежестта и отново 1х 6-8
2. ВЕРТИКАЛЕН СКРИПЕЦ тесен хват:
1х6 + разтоварване на тежестта и веднага 1х 6-8.
3. ХОРИЗОНТАЛЕН СКРИПЕЦ:
1х6 + разтоварване на тежест и веднага 1х 6-8.
4. РАМЕНА:
Раменна преса от сед с тежки дъмбели 1х6 + по–леки дъмбели за 1х 6-8
5. Разтваряне за рамо прав с тежки дъмбели 1х6 + по–леки дъмбели за 1х 6-8 или 10

Бодибилдинг Анатомия!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*