Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката за Крака на Арнолд Шварценегер

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 23 апр. 19 от Александър Георгиев

Малко известен факт, че в  началото на своята кариера Арнолд не се е славел с добри крака.  Да той е бил много добър културист дори тогава и е побеждавал на почти всяко състезание, но и конкуренцията му в Европа по това време не е била на ниво!

След като пристига в Америка, Шварценегер се сблъсква с една съвсем, друга реалност. Още  в началото през 1968 година Франк Зейн му забива доста здрав и звучен шамар побеждавайки го в първото му състезание на Американска земя! Арнолд не може да повярва! Та той е с цели 25 килограма по-тежък! Има големи ръце, гръб и гърди – как може?!

Може разбира се! Младия Арнолд е бил доста голям, но не достатъчно обработен, с изоставащи крака и най-вече прасци. Както ни показва историята Шварценегер никога не си оставя магарето в калта и се захваща сериозно да поправи нещата.

Ако упоритостта и целенасочеността в тълковния речник имат илюстрации, то снимката на Арнолд спокойно може да послужи за това! Арнолд има достатъчно ум да проумее проблема и да го признае! Както казва в свои интервюта всяко нещо си има цена и ако силно го желаеш трябва да платиш цената, не някой друг път, а сега – точно сега. Отделете време плащайте цената всеки божи ден и ако сте постоянни и търпеливи, ще дойде време в което да се порадваме на това което сме платили – авансово!

Цената, която той плаща са дълги и тежки тренировки, години наред докато не стигне на върха и не остане дълго време там.

Тренировка за крака:

  1. Клек с щанга – 5х6-8
  2. Вертикална лег преса – 4х10-12 в суперсерия с:
  3. Преден клек  4х10-12
  4. Разгъване краката от сед – 5х15-20
  5. Сгъване от лег за задни бедра – 6х10-15
  6. Прасци - прав на калф машина – 5х20
  7. Магарешко повдигане на пръсти – 5х20
Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар