Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Кофички - най-доброто бутащо упражнение!

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 17 апр. 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще разгледаме едно от най-добрите базови упражнения за горната част на тялото - КОФИЧКИ!

Не случайно старите билдери казват, че кофичките за горната част на тялото са това, което е клека за долната му част. Ако се замислим ще видим колко истина има в това твърдение!

Кофичките са от групата на основните и базови упражнения, които натоварват цели мускулни зони. Те са с голям принос към изграждането на общата мускулна маса и сила в горната част на тялото. Това е „бутащо“ упражнение и изпълнявате ли го правилно ще натоварите основно гърдите, раменете и трицепсите си.

Кофичките са великолепна алтернатива на повдигането на щанга от лег. Всъщност може би някои от вас знаят, а може би не, но в началото на 20-ти век кофичките са били основното упражнение за развитието на гръдните мускули.

Чак години след това се появява изтласкването на щанга от лег. Силовите атлети по това време са изграждали мускулите си с упражнения като клек, изхвърляне на щанга над глава, мъртва тяга, кофички, набирания, гребания и сгъване с щанга.

Тези прости програми са правели чудеса. Дори не са имали отделни упражнения за трицепс, изтласкванията над глава и кофичките са вършили чудесна работа за тях. Погледнете снимки на някой бодибилдер от 40-те и 50-те години нима нямат добре развити гърди?

За гърди или трицепси?

Навярно сте чували, че има кофички за гърди и кофички за трицепс. Ако питате мен няма такова нещо или поне не трябва да приемаме нещата толкова буквално!

Това е базово упражнение, няма как да изолирате единия мускул от другия. В това упражнение те работят в комплект. Единственото, което може да се направи е леко да се пренасочи натоварването.

Ако тялото е приведено напред основното натоварване пада върху гърдите, предните рамена и трицепсите. Ако тялото е изправено, натоварването в гърдите леко отслабва и се прехвърля към другите участващи мускули.

В заключение, кофичките са много ефективно упражнение.Те са това за гърдите,рамената и трицепсите, което е набирането за гърба и бицепсите. Кофичките може да изпълняваме на всякъде. Te заедно с набирания са упражнения, които дори изпълнявани със собствено тегло могат да бъдат ужасно ефективни!

Вашия илюстрован наръчник за изграждане на МУСКУЛИ! Без значение дали сега започвате или тренирате от години , тази книга ще бъде вашия верен тренировъчен партньор! Над 100 упражнения и техните варианти, с илюстрации, описания и напътствия!

[button color="red" size="medium" link="https://treniraibg.com/knigi/bodibilding-anatomiya" target="blank" ]Научи Повече![/button]

Сподели с приятели
Протеин

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес отново бръкнем в торбата на добре забравените упражнения от Старата Школа. Преди 50-60 години, залите не са били така... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес обърнем внимание на едно забравено упражнение от Старата Школа, а именно ЗЕЛЕР сгъване! Това упражнение носи името на неговия... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Правите ли мъртва тяга? А, мъртва тяга с дъмбели? Е, преди някой да си каже, че това е „женско“ упражнение, нека... Прочети повече

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Виж още
muskuli