Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Ефективна Тренировка за Хардгейнъри

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 03 апр. 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес искам да ви препоръчам една чудесна и най-вече ефективна тренировка. Тя е за тези от вас, които срещат затруднения в качването на килограми и сила.

Правенето на мускули и покачването на силата вървят ръка за ръка. Така е било преди, така е сега, така ще бъде и за в бъдеще. Не случайно принцип номер едно за продуктивните тренировки е прогресивното натоварване!

Много трениращи забравят това и се хвърлят във всякакви екзотични сплитове, упражнения, методи и какво ли не. В резултат нещата излишно се усложняват и настъпва объркване. Общо взето 9 от 10 стигат до едно положение в което не знаят какво да правят.

Защо е така?

Отговора се крие във фразата "Прекалено е хубаво за да е вярно". Никой не вярва, че с една "проста тренировка" могат да се постигнат добри резултати. До някъде разбирам това, все пак сме 21-ви век, никой не вярва в простотата и всеки търси нещо сложно, нещо тайно, нещо специално. Разбирам, все пак така сме устроени, но.....

Но нека да помислим малко. Преди 70-80 години, не е имало интернет, модерни зали, добавки, а ако е имало"химия" тя е била средство за спасяване на смъртно болните! Как тогава бодибилдинг пионерите са правели мускули без всичко това, което имаме днес. Очевидно са знаели как работи тялото и как да принудят мускулите да станат по-големи!

Всеки един който погледне снимките на Джон Гримек, Кланси Рос и Джон Фарботник вижда тяло, което изглежда силно и мускулесто. Не случайно първо слагам силно! Защо отново ще повторя силата и мускулната маса вървят ръка за ръка!

Ето и програмата, която може да ви помогне за целта:

Тренировка А:

  1. Клек - 3х6-10
  2. Повдигане от лег с щанга - 3х6-10
  3. Гребане с щанга от наклон - 3х6-10
  4. Бутане от лег с тесен хват - 2х6-10
  5. Сгъване с щанга прав - 2х6-10

Тренировка Б:

  1. Мъртва тяга - 2х6-10
  2. Военни преси прав - 3х6-10
  3. Набиране - 3х6-10
  4. Кофички - 3х6-10
  5. Повдигане с дъмбел за прасци - 2х10-15

След всяка тренировка се почива 2 или 3 дни. Малко вероятно е да сте готови след един почивен ден. Посочените серии са работни и се изпълняват с една и съща тежест в рамките на посочените повторения. Когато повторенията станат над 10 - качваме тежестта с 3 до 5%.

Опитайте за 12 седмици, повишете калориите с 300-400 над това с което поддържате теглото си. Приемайте достатъчно протеин, здрав сън всяка нощ и няма как да не станете по-големи 🙂

 

BRAWN Бодибилдинг без стероиди! ВСИЧКО!!! За правилните тренировки, за точните упражнения, за методите на качване, за правилното хранене и най-важното... ТОВА Е СЪОБРАЗЕНО С НАС, ОБИКНОВЕНИТЕ ТРЕНИРАЩИ!!!

[button color="red" size="medium" link="https://treniraibg.com/knigi/brawn-bodibilding-bez-steroidi" target="blank" ]Научи Повече![/button]

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още