Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Ударен метод за Мускулна маса от Чет Йортън

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 20 мар. 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели н Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една програма за мускулна маса от бащата на натуралния бодибилдинг Чет Йортън.

Тази тренировка той е използвал за натрупване на първоначалната си мускулна маса. Само за седем месеца Йортън успява да качи 17 килограма напълно натурално.

Както всички културисти по това време,Чет Йортън тренира три пъти седмично цялото тяло в една тренировка. Различното обаче при него е, че той  тренира сутрин и след това вечерта на същия ден е повтарял тренировка! Разбира се има и едно условие. Вечерната тренировка е с леко намалена тежест. Освен това Йортън  е редувал дни с много тежко, със средно и с леко натоварване. Ето и тренировката:

Понеделник – Сряда – Петък

  1. Пълен клек – 3х10-12
  2. Хекен клек – 3х10-12
  3. Повдигане от лег – 3х8-10
  4. Мъртва тяга – 3х8-10
  5. Раменни преси с щанга – 3х8-10
  6. Сгъване с щанга за бицепси – 3х8-10
  7. Френско разгъване от стоеж – 3х8-10
  8. Повдигане на пръсти с щанга на гърба – 3х10-12

Само 8 базови упражнения изпълнявани два пъти дневно , три дена в седмицата! Йортън препоръчва добра храна всеки ден и здрав сън всяка нощ. Най-добрите размери на Чет Йортън в добрите му времена са:

  • ръст – 180 см
  • тегло – 95 кг
  • гръден кош – 132 см
  • талия – 76 см
  • ръце – 48 см
  • бедра – 66 см
  • прасци – 46 см
  • врат – 46 см

Чет Йортън

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още