Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката за Ръце на Брандън Къри - Победител в Арнолд Класик 2019

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 04 мар. 19 от Александър Георгиев

Брандън Къри е роден на 19 октомври 1982 година. Израснал в столицата на Тенеси, Нешвил. От най-ранна детска възраст спортува активно. Минава през гимнастика, борба, футбол, лека атлетика, докато разбере, че тренировките с тежести са неговото призвание.

Още преди да завърши гимназията Брандън Къри вече целенасочено изучава научната страна в тренировките с тежести и начина на хранене при спортистите. Участва множество специализирани курсове и семинари, които обогатяват знанията му.

През 2005 година печели Националното Колежанско първенство по Културизъм. Две години по-късно през 2007 вече е и Национален Шампион на САЩ. Първото участие на Олимпия е през 2011-та и заема престижното 8-мо място! През 2013-та печели Арнолд Класик - Бразилия, а през 2017-та Арнолд Класик - Австралия. Звездният миг идва тази година, когато само преди ден печели най-голямата си титла до момента - Арнолд Класик!

Висок 172,5 см Брандън Къри излиза на сцената с тегло около 105-110 кг, а в извън състезателния период стига до 115-120 кг.

Тренировката за Ръце на Брандън Къри:

БИЦЕПС:

  1. Сгъване с дъмбели от наклон - 4х12
  2. Драг Сгъване - 4х12
  3. Скотово на машина - 4х12

ТРИЦЕПС:

  1. Бутане от лег с тесен хват на Смит-Машина - 4х12
  2. Кофички на машина - 4х12
  3. Френско разгъване от лег - 4х12

* Почивката е по 90 секунди между сериите

*Френското разгъване от лег се прави от позицията, която се заема при пуловър с дъмбел

* Когато повторенията станат 15 или повече тежеста се увеличава

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар