Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Мускулна маса в ДВА работни дни - 7 част

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 24 мар. 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ако се питате защо нямате желания резултат от тренировките, то може би ще намерите отговора в тази статия.

Много от трениращите особено по-младите в опита си да качат мускулна маса се хвърлят на 4-5 дневни сплитове по подобие на бодибилдинг звездите. Имат си отделни дни за гърди, гръб и т.н. Натоварват всеки мускул с 3-4 дори 5 упражнения от всеки възможен ъгъл защото така трябва!

Хм...това с трябването е доста спорен въпрос. Ако се запознаете с Анатомията на вашите мускули ще разберете, защо клек, лег, тяга, военни преси, гребане с щанга, набиране, кофички и други подобни упражнения се наричат базови!

Другия и не по-малко важен момент е, че просто се копира без да се мисли. Този правил така, онзи така, а Мистър Олимпия така. Приятели, ние не сме като културистите. Това не ни е професия, ние тренираме в свободното си време и с ограничени финанси. Ние нямаме генетиката на елитните състезатели и не приемаме химия! Тогава? Защо да правим нещо, което е обречено на неуспех от самото начало?

Нашите тренировки трябва да са съобразени с нашата действителност! С нашето възстановяване, с нашето ежедневие и с нашите възможности да се храним качествено. Тогава и само тогава имаме шансове да изградим мускули отвъд това, което имаме в момента. Ето и днешното предложение:

Тренировка А:

  1. Клек с щанга - 3х8-12
  2. Напади с щанга - 2х12-20
  3. Повдигане от лег с щанга - 3х6-10
  4. Бутане от лег с тесен хват - 2х8-12
  5. Гребане с щанга - 3х6-10
  6. Вертолет - 2х8-12

2-3 дни почивка

Тренировка Б:

  1. Мъртва тяга - 2х6-10
  2. Набиране - 3х макс
  3. Военни преси - 3х6-10
  4. Кофички - 2х макс
  5. Сгъване с щанга - 3х6-10
  6. Повдигане за прасци с дъмбел - 2х12-20

2-3 дни почивка

Имаме две тренировки, в които упражненията са подредени така, че тренираме цялото си тяло. Тренировките А и Б се редуват през 2 или 3 дни в зависимост от възстановяването. Добър вариант е и с фиксирани дни през седмицата. Например - понеделник и четвъртък, вторник и петък или сряда и събота за тези които могат да отделят само един ден в работно време.

Посочените серии са работни, към тях се добавят от 1 до 3 загряващи в зависимост от упражнението, неговото място в програмата и тежестта, с която го правим. Всяка тренировка започва с общо загряване, леко кардио за 10-тина минути и 1-2 упражнения за корем и кръст.

На тези, които решат да опитат пожелавам Успех!

BRAWN Библия на Хардгейнъра! ВСИЧКО!!! За правилните тренировки, за точните упражнения, за методите на качване, за правилното хранене и най-важното… ТОВА Е СЪОБРАЗЕНО С НАС, ОБИКНОВЕНИТЕ ТРЕНИРАЩИ!!!

Научи Повече!

Сподели с приятели

Подобни статии

Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар