тренирай

Мускулна маса в ДВА работни дни - 7 част

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 24 мар. 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ако се питате защо нямате желания резултат от тренировките, то може би ще намерите отговора в тази статия.

Много от трениращите особено по-младите в опита си да качат мускулна маса се хвърлят на 4-5 дневни сплитове по подобие на бодибилдинг звездите. Имат си отделни дни за гърди, гръб и т.н. Натоварват всеки мускул с 3-4 дори 5 упражнения от всеки възможен ъгъл защото така трябва!

Хм...това с трябването е доста спорен въпрос. Ако се запознаете с Анатомията на вашите мускули ще разберете, защо клек, лег, тяга, военни преси, гребане с щанга, набиране, кофички и други подобни упражнения се наричат базови!

Другия и не по-малко важен момент е, че просто се копира без да се мисли. Този правил така, онзи така, а Мистър Олимпия така. Приятели, ние не сме като културистите. Това не ни е професия, ние тренираме в свободното си време и с ограничени финанси. Ние нямаме генетиката на елитните състезатели и не приемаме химия! Тогава? Защо да правим нещо, което е обречено на неуспех от самото начало?

Нашите тренировки трябва да са съобразени с нашата действителност! С нашето възстановяване, с нашето ежедневие и с нашите възможности да се храним качествено. Тогава и само тогава имаме шансове да изградим мускули отвъд това, което имаме в момента. Ето и днешното предложение:

Тренировка А:

  1. Клек с щанга - 3х8-12
  2. Напади с щанга - 2х12-20
  3. Повдигане от лег с щанга - 3х6-10
  4. Бутане от лег с тесен хват - 2х8-12
  5. Гребане с щанга - 3х6-10
  6. Вертолет - 2х8-12

2-3 дни почивка

Тренировка Б:

  1. Мъртва тяга - 2х6-10
  2. Набиране - 3х макс
  3. Военни преси - 3х6-10
  4. Кофички - 2х макс
  5. Сгъване с щанга - 3х6-10
  6. Повдигане за прасци с дъмбел - 2х12-20

2-3 дни почивка

Имаме две тренировки, в които упражненията са подредени така, че тренираме цялото си тяло. Тренировките А и Б се редуват през 2 или 3 дни в зависимост от възстановяването. Добър вариант е и с фиксирани дни през седмицата. Например - понеделник и четвъртък, вторник и петък или сряда и събота за тези които могат да отделят само един ден в работно време.

Посочените серии са работни, към тях се добавят от 1 до 3 загряващи в зависимост от упражнението, неговото място в програмата и тежестта, с която го правим. Всяка тренировка започва с общо загряване, леко кардио за 10-тина минути и 1-2 упражнения за корем и кръст.

На тези, които решат да опитат пожелавам Успех!

BRAWN Библия на Хардгейнъра! ВСИЧКО!!! За правилните тренировки, за точните упражнения, за методите на качване, за правилното хранене и най-важното… ТОВА Е СЪОБРАЗЕНО С НАС, ОБИКНОВЕНИТЕ ТРЕНИРАЩИ!!!

Научи Повече!

Сподели с приятели

Подобни статии

Кристофър Слоан: - Снощи говорих с моя чичо Кърк, който живее в Тексас. Той е висок 170 см, по-висок от мен с 3 см и... Прочети повече
Термина " Хардгейнър " е термин, който трайно се е настанил във фитнес залите. Той е свързван с хора, които не получават нужният резултат с... Прочети повече
Брукс Кубик разказва: Тренировъчната реалност е, че 90% от посещаващите нашата зала ходят на работа, за да изкарват пари за да живеят. Ти знаеш от... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още
Стив Рийвс