Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Какви са размерите на Идеалната фигура

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 28 мар. 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Мечтата за хармонично развито тяло е най-силния мотив, който може да ни вкара в залата. Има много формули за определяне на идеалните размери, но те не са абсолютно приложими за всеки един човек.

Например формулата на Брок изисква един здрав мъж да тежи толкова килограми колкото се получава като от ръста в сантиметри извадим числото сто. На пример ако сме високи 175 см то според тази формула трябва да тежим 75 кг! Разбира се този критерий за бодибилдинга не е достатъчен. Защото не казва нищо за съотношението между мускулна тъкан и мазнини.

Например културист, който тежи 85 килограма при ръст 175 може да изглежда далеч "по-строен" от човек тежащ „идеалните“ 75 кг. За нуждите на бодибилдинга Джо Уайдър създава примерна таблица с идеалните размери. Тя е чудесен инструмент за упътване и насочване в изграждането на перфектната фигура.

 ръст врат гръд.кош талия ръце бедра прасец
157,5 36,8 104,1    72,6  36,8  52,3  36.8
160   38,1 106.7    74,5  38,1  54,1  38,1
165   38,6 108      75,2  38,6  55    38,6
167,5 39,4 109,2    76,2  39,4  56    39,4
170   40,0 110,5    77,0  40,0  56,6  40,0
172,5 40,6 111,8    77,7  40,6  57,5  40,6
175   41,2 113,0    78,8  41,2  58,5  41,2
177,5 41,9 114,5    79,5  41,9  59,2  41,9
180   42,4 115,6    80,5  42,4  60    42,4
182,5 43,2 116,8    81,3  43,2  61    43,2
185   43,7 118,0    82,0  43,7  61,7  43,7
187,5 44,5 119,6    82,8  44,5  62,5  44,5
190   45   120,7    83    45    63,5  45

Всички размери са в сантиметри

Как се измерват отделните обиколки?

Добре е измерванията да стават по едно и също време на деня, а ако в този ден имате тренировка то задължително се мерите преди нея. Мускулите се мерят „студени“ т.е. без да ги напомпваме 😉

Измервайте гръдния кош при максимално вдишване, а талията при хлътнал на вътре корем, така измерванията са най-надеждни тъй като в отпуснато състояние вероятността за грешка е твърде голяма. Ръцете се мерят в максимално свито състояние, а бедрата и прасците в най-широката им част.

Добре е тези измервания да стават веднъж месечно. Така е най добре и ще имате възможност за реална оценка на прогреса. Не се вманиачавайте мускулите растат бавно не е нужно да ходите с по два метъра и да се мерите през ден.

Измервайте се преди да започнете дадена програма или диета, а после поне след месец.Разбира се това не е идеална формула и ние не живеем в идеален свят, за това нека приемен тези данни просто като ориентир!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес видим любимите упражнения на Арнолд Шварценегер, който според него трябва да са в основата на всяка една програма, що... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! През 70-те години на миналия век се заражда Златната Ера на бодибилдинга. Това е времето на Арнолд, Франко Колумбо, Лу Фериньо,... Прочети повече
Грешка №1: Фокусиране върху тежестта От много години постоянно повтаряне, че за да стане един мускул по-голям, то той трябва да стане по-силен! Но....приемането буквално... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар