Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Три дневна класика от Старата школа

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 12 фев. 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днешното предложение е за три дневна класика от старата школа. Става въпрос за не без известния сплит „Push-Pull-Legs“, или по наше му „Бутане-Дърпане-Крака“! Това е много ефикасено разделянае за хора с по-трудно възстановяване и такива, които не могат да отделят много време.

Така групирани мускулите взимат дейно участие още от първото упражнение, което намалява нуждата от допълнителни загряващи серии за следващите.Това разпределение се използва с голям успех от билдерите през 50-те и 60-те години.

Тренировка А:

  1. Мъртва тяга - 5х5-7
  2. Гребане с щанга - 5х5-7
  3. Сгъване с щанга от стоеж - 5х5-7

Тренировка В:

  1. Повдигане от лег - 5х5-7
  2. Раменни преси с щанга - 5х5-7
  3. Бутане от лег с тесен хват - 5х5-7

Тренировка С:

  1. Клек - 5х8-10
  2. Лег-Преси - 5х8-10
  3. Изправяне на пръсти от стоеж - 5х8-10

Стандартния подход е три тренировки в седмицата по три упражнения в тренировка. Показаните серии са общи, като  първите две са подготвителни, а следващите три тежки! Тъй като в бодибилдинга няма правила издълбани върху камък, разбира се че можете да подменяте упражненията от време на време. Задължително е обаче всичките упражнения да са базови и сходни с тези, като най-лесно е просто да направите някоя разновидност на даденото упражнение. Добре е тази програма да се изпълнява в цикъл от по 6 до максимум 12 седмици, след което да се вземе седмица пълна почивка. След, което преминете към друг тип тренировка, за няколко седмици, преди да повторите.

Как да не тренираме като шампионите и въпреки това да ставаме големи и силни!

Сподели с приятели

Подобни статии

Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още