Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Сила и Мускулна маса

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 08 фев. 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Знаете ли, че всъщност силата е единствения реален показател за това дали тренировките ни са продуктивни!

Ако вдигате тежестите, които сте вдигали преди няколко месеца, то не очаквайте някакво особено развитие от към мускулна маса през това време. Продуктивните тренировки създават условия да развиваме силата в упражненията, които правим. Това трябва да е целта на всяка една програма. Всяка една тренировка насочена към подобряването на силата води след себе си и покачване на телесно тегло, стига калорийният прием да е положителен.

Този тип тренировки трябва да бъдат изградени от базови упражнения. Колкото по-просто е съставена тренировката толкова по-добре. Не трябва да забравяме каква е основната цел. Разкрасяването на програмата и добавянето на някое „пропуснато“ упражнение само ще влоши нещата и ще ни отклони от целта. Програмата която ще ви предложа е изградена от четири основни упражнения: Клек, Лег, Тяга, Военни преси. Това е гръбнака. В тези четири упражнения трябва да се вложи всичко, за да увеличим техните килограми.

Важното е да се почива добре след всяка тренировка. Вземете поне два почивни дни. Точно така един ден тренираме, два дни почиваме, а може би и три! Ако някой, подлага на съмнение това, нека опита и ще се убеди от необходимостта на всичките почивни дни.

Тренировка А:

  1. Клек – 1х15,1х12,1х8,1х4 – загряващи серии + 3х5-7
  2. Повдигане от лег -1х12,1х8,1х4 – загряващи серии + 3х5-7
  3. Набиране тесен подхват – 2х8-10 загряващи серии на скрипец+ 2х макс

Тренировка Б:

  1. Мъртва тяга – 1х15,1х12,1х8,1х4-загряващи серии+3х5-7
  2. Военни преси -1х12,1х8,1х4-загряващи серии + 3х5-7
  3. Кофички-1х4,1х2-загряващи серии + 2хмакс

Почивката между сериите е толкова колкото е необходимо да се успокои пулса.Ако е необходимо повече почивка – дайте си я. Добре е нощта преди тренировка да имате хубав сън, а предходния ден добро хранене. В тренировките трябва да се влиза добре отпочинали и с добре заредени с гликоген мускули.

При правилна почивка, хранене, сън и най-вече тренировка, всеки един би постигнал 10-15% увеличение на тежестите за силовия цикъл от 8-10 седмици. А, ако се приема достатъчно протеин и калории, то теглото би могло да се повиши с поне 3 до 5 килограма!

BRAWN Библия на Хардгейнъра! ВСИЧКО!!! За правилните тренировки, за точните упражнения, за методите на качване, за правилното хранене и най-важното… ТОВА Е СЪОБРАЗЕНО С НАС, ОБИКНОВЕНИТЕ ТРЕНИРАЩИ!!!

Научи Повече!

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече

2 коментара

  1. Яка тренировка, след месец-два ще превключа на нея. Благодаря! 🙂

  2. Перфектна тренировка!! Правя именно такава (с малки различия в серийте) от 4 месеца и съм много доволен 7 килограма горе,а пресата е налице все още!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар