петък , 19 април 2019
Начало » Само за Хардгейнери » Сила и Мускулна маса
Сила и Мускулна маса

Сила и Мускулна маса

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Знаете ли, че всъщност силата е единствения реален показател за това дали тренировките ни са продуктивни!

Ако вдигате тежестите, които сте вдигали преди няколко месеца, то не очаквайте някакво особено развитие от към мускулна маса през това време. Продуктивните тренировки създават условия да развиваме силата в упражненията, които правим. Това трябва да е целта на всяка една програма. Всяка една тренировка насочена към подобряването на силата води след себе си и покачване на телесно тегло, стига калорийният прием да е положителен.

Този тип тренировки трябва да бъдат изградени от базови упражнения. Колкото по-просто е съставена тренировката толкова по-добре. Не трябва да забравяме каква е основната цел. Разкрасяването на програмата и добавянето на някое „пропуснато“ упражнение само ще влоши нещата и ще ни отклони от целта. Програмата която ще ви предложа е изградена от четири основни упражнения: Клек, Лег, Тяга, Военни преси. Това е гръбнака. В тези четири упражнения трябва да се вложи всичко, за да увеличим техните килограми.

Важното е да се почива добре след всяка тренировка. Вземете поне два почивни дни. Точно така един ден тренираме, два дни почиваме, а може би и три! Ако някой, подлага на съмнение това, нека опита и ще се убеди от необходимостта на всичките почивни дни.

Тренировка А:

  1. Клек – 1х15,1х12,1х8,1х4 – загряващи серии + 3х5-7
  2. Повдигане от лег -1х12,1х8,1х4 – загряващи серии + 3х5-7
  3. Набиране тесен подхват – 2х8-10 загряващи серии на скрипец+ 2х макс

Тренировка Б:

  1. Мъртва тяга – 1х15,1х12,1х8,1х4-загряващи серии+3х5-7
  2. Военни преси -1х12,1х8,1х4-загряващи серии + 3х5-7
  3. Кофички-1х4,1х2-загряващи серии + 2хмакс

Почивката между сериите е толкова колкото е необходимо да се успокои пулса.Ако е необходимо повече почивка – дайте си я. Добре е нощта преди тренировка да имате хубав сън, а предходния ден добро хранене. В тренировките трябва да се влиза добре отпочинали и с добре заредени с гликоген мускули.

При правилна почивка, хранене, сън и най-вече тренировка, всеки един би постигнал 10-15% увеличение на тежестите за силовия цикъл от 8-10 седмици. А, ако се приема достатъчно протеин и калории, то теглото би могло да се повиши с поне 3 до 5 килограма!

Реални тренировки за Реални резултати

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

2 коментара

  1. Яка тренировка, след месец-два ще превключа на нея. Благодаря! 🙂

  2. Борислав

    Перфектна тренировка!! Правя именно такава (с малки различия в серийте) от 4 месеца и съм много доволен 7 килограма горе,а пресата е налице все още!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

...