Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Само за Хардгейнъри - 3

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 01 фев. 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Няма да крия, че този раздел на сайта ми е най-любим и днес искам да ви предложа още една тренировка тип Хардгейнър. Както не веднъж е ставало дума тук, ние обикновените трениращи нямаме нищо общо с културистите.

Нашия бодибилдинг е съвсем различен и това трябва да е ясно. Ние тренираме в свободното си време, със затруднени възстановителна способност, а и не на последно място в повечето случаи с ограничен бюджет. Разбира се няма нищо лошо да се възхищаваме на звездите от списанията. Дори нещо повече, може да взимаме пример от тяхната упоритост и постоянство, защото това наистина са важни качества. Да се възхищаваме на техните успехи, но това е всичко. Техните тренировки не работят за нас!

Ето какво работи!

Малко на брой базови упражнения, които натоварват цели мускулни зони. Почивните дни да са повече от тренировъчните. Поне един почивен ден след всеки тренировъчен. И, най-важното всичко трябва да е подчинено на това, да станем по-силни!

Тренировка А:

  1. Клякане с щанга - 2х8-12
  2. Бенч-преси - 2х6-8
  3. Бутане от лег с тесен хват - 1х8-10
  4. Сгъване с щанга - 2х6-8
  5. Коремни преси - 2х15-20

Тренировка Б:

  1. Частична мъртва тяга - 1х6-8
  2. Горен скрипец пред гърди - 2х8-10
  3. Военни преси - 2х6-8
  4. Повдигане от стоеж за прасци - 2х15-20

Пояснения:

  • Показаните серии са работни, всеки сам да прецени колко загряващи да направи. При клек и тягата, особено ако са големи тежестите ще трябва да са поне 3-4!
  • Клека се прави бавно и под контрол. След бенч-пресите пускаме една серия от лег с тесен хват да изтощим до край гърдите и трицепсите.
  • Тягата е частична, тъй като целта е отслабим действието на краката и да наблегнем на гърба. Правим само една серия с максимална тежест за дадените повторения. За тези от вас, които са на "ти" с набирането могат да заменят скрипеца. Но, за мен скрипеца дава по-добър контрол и може хубаво да изцедим "перките" 🙂
  • След всяка тренировка се почива един или два дни. Ако откриете, че три тренировки седмично през ден ви идват в повече, то може би по-добрата идея е две тренировки за период от 7 дни или иначе казано: Понеделни и Четвъртък или Вторник и Петък или нещо подобно.
  • Основната цел трябва да е насочена към повишаване на силата!

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар