Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката за Гръб на Лу Фериньо

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 09 ян. 19 от Александър Георгиев

Ако има някой, който сериозно да е застрашавал Арнолд Шварценегер от към мускулна маса и размери, то това е Лу Фериньо. Висок 194 см с тегло от 125 кг и ръце 57 см, Фериньо определено знае как се правят мускули. Но това не е всичко, през 1993 година Лу Фериньо след дълга пауза излиза отново на сцената на Мистър Олимпия на възраст от 41 години и с тегло над 140 кг!!!

В най-добрата си форма Лу фериньо е имал следните размери:

  • Ръст - 194 см
  • Тегло - 125 кг
  • Гръден кош - 150 см
  • Талия - 86 см
  • Ръце - 57 см
  • Бедра - 73 см
  • Врат - 48 см

Нека днес да видим една негова тренировка за гръб.

  1. Набиране - 50 повторения - целта на Фериньо тук е да стигне общо 50 повторения независимо колко серии ще са му необходими.
  2. Гребане с щанга - 5х8-12 - първата серия е лека и загряваща, а след това при всяка серия се повишава тежестта
  3. "Мечка" гребане с Т-щанга - 5х12 - тук отново първата серия е лека и загряваща, после всяка серия се повишава тежестта

Тази тренировка Лу Фериньо прави два пъти седмично като част от седмичната си програма.

Прочетете и:

Тренировката за ръце на Лу Фериньо

Тренировката за рамена на Лу Фериньо

Лу Фериньо

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Кристофър Слоан: - Снощи говорих с моя чичо Кърк, който живее в Тексас. Той е висок 170 см, по-висок от мен с 3 см и... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дуейн " Скалата " Джонсън е един от най-здраво трениращите холивудски звезди. Пословичен със своята работна етика, Скалата изгражда може би... Прочети повече
Не е тайна, че всеки трениращ иска чифт мощни и добре развити ръце, а тези които ги имат, определено се гордеят със себе си. Всъщност... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Масивни Ръце и Рамене

Научете, как бодибилдинг пионерите са развивали своите ръце и рамене, в обем и сила, при това в далечните времена на "предстероидната ера".

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Виж още