Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката на Лий Прийст

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 12 ян. 19 от Александър Георгиев

Лий Прийст е една от суперзвездите на 90-те години на миналия век. Роден е на 6 юли 1972 година в Нюкясъл, Австралия. Още от малък залита по тежестите и няма как да е иначе, след като майка му е състезател в женския културизъм и местна звезда.

На 13 години печели първото си състезание! На 16 вече се състезава при мъжете, а на 17 години печели титлата Мистър Австралия! На 20 години вече е професионалист и се премества сред големите момчета в Америка.

Лий Прийст изгражда една от най-запомнящите се физики, при ръст от 163 см той излиза на сцената с тегло около 95 кг и ръце от  56 см! Печели няколко професионални състезания и е във финалната шестица на Мистър Олимпия цели 3 пъти!

Програмата на Лий Прийст:

Тренировка А: Крака

  1. Лег-екстензии 5х8-10
  2. Клек - 5х6-8
  3. Лег-преси - 5х6-8
  4. Напъди - 5х8-10
  5. Сгъване от лег - 5х8-10
  6. Тяга с прави крака - 5х6-8

Тренировка В: Гръб

  1. Набиране - 5х6-8
  2. Гребане с щанга - 5х6-8
  3. Гребане с дъмбел - 5х6-8
  4. Гребане на долен скрипец - 5х8-10
  5. Придърпване на горен скрипец - 5х8-10

Тренировка С: Рамена + Бицепс

  1. Военни преси - 5х6-8
  2. Разтваряне с дъмбели от седеж - 5х8-10
  3. Повдигане на дъмбели пред тяло - 5х8-10
  4. Разтваряне с дъмбели от наклон - 5х8-10
  5. Сгъване с щанга - 5х6-8
  6. Сгъване с дъмбели - 5х6-8
  7. Скотово сгъване - 5х6-8
  8. Сгъване на скрипец - 5х8-10

Тренировка D: Гърди + Трицепс

  1. Бенч-преси - 5х6-8
  2. Полу-лег с дъмбели - 5х6-8
  3. Фрайс от наклон- 5х8-10
  4. Флайс от лег - 5х8-10
  5. Разгъване на скрипец - 5х6-8
  6. Разгъване с дъмбел над глава - 5х6-8
  7. Кофички на пейка - 5х8-10
  8. Френско от лег - 5х8-10

Обикновено тренира два поредни дни, след което един се почива. Понякога сплита прераства и на четири дни тренировка един ден почивка. Прасците се тренират след всяка тренировка с едно упражнение в 5 серии с като целта е да се направят 50 до 100 повторения общо!

Както виждате сериозна работа. Все пак говорим за елитен професионалист. Сляпото копиране не е желателно, използвайте тази статия чисто информативно!

Сподели с приятели
Протеин

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Когато говорим за Златната ера, няма как да не споменем Франко Колумбо. Най-добрият приятел на Арнолд Шварценегер, отличен културист и може... Прочети повече
 Aрнолд Шварценегер започва да тренира почти на 15 години. Макар, че изцяло се фокусирал към културизма, той е правил и друг тип тренировка, тъй като е... Прочети повече
Бил Пърл е един от най-великите културисти в историята на бодибилдинга, в последствие уважаван треньор, автор на книги и ментор на много билдери като Крис... Прочети повече

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Виж още
muskuli