Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката на Лий Прийст

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 12 ян. 19 от Александър Георгиев

Лий Прийст е една от суперзвездите на 90-те години на миналия век. Роден е на 6 юли 1972 година в Нюкясъл, Австралия. Още от малък залита по тежестите и няма как да е иначе, след като майка му е състезател в женския културизъм и местна звезда.

На 13 години печели първото си състезание! На 16 вече се състезава при мъжете, а на 17 години печели титлата Мистър Австралия! На 20 години вече е професионалист и се премества сред големите момчета в Америка.

Лий Прийст изгражда една от най-запомнящите се физики, при ръст от 163 см той излиза на сцената с тегло около 95 кг и ръце от  56 см! Печели няколко професионални състезания и е във финалната шестица на Мистър Олимпия цели 3 пъти!

Програмата на Лий Прийст:

Тренировка А: Крака

  1. Лег-екстензии 5х8-10
  2. Клек - 5х6-8
  3. Лег-преси - 5х6-8
  4. Напъди - 5х8-10
  5. Сгъване от лег - 5х8-10
  6. Тяга с прави крака - 5х6-8

Тренировка В: Гръб

  1. Набиране - 5х6-8
  2. Гребане с щанга - 5х6-8
  3. Гребане с дъмбел - 5х6-8
  4. Гребане на долен скрипец - 5х8-10
  5. Придърпване на горен скрипец - 5х8-10

Тренировка С: Рамена + Бицепс

  1. Военни преси - 5х6-8
  2. Разтваряне с дъмбели от седеж - 5х8-10
  3. Повдигане на дъмбели пред тяло - 5х8-10
  4. Разтваряне с дъмбели от наклон - 5х8-10
  5. Сгъване с щанга - 5х6-8
  6. Сгъване с дъмбели - 5х6-8
  7. Скотово сгъване - 5х6-8
  8. Сгъване на скрипец - 5х8-10

Тренировка D: Гърди + Трицепс

  1. Бенч-преси - 5х6-8
  2. Полу-лег с дъмбели - 5х6-8
  3. Фрайс от наклон- 5х8-10
  4. Флайс от лег - 5х8-10
  5. Разгъване на скрипец - 5х6-8
  6. Разгъване с дъмбел над глава - 5х6-8
  7. Кофички на пейка - 5х8-10
  8. Френско от лег - 5х8-10

Обикновено тренира два поредни дни, след което един се почива. Понякога сплита прераства и на четири дни тренировка един ден почивка. Прасците се тренират след всяка тренировка с едно упражнение в 5 серии с като целта е да се направят 50 до 100 повторения общо!

Както виждате сериозна работа. Все пак говорим за елитен професионалист. Сляпото копиране не е желателно, използвайте тази статия чисто информативно!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Всеки сериозен в тренировките знае приказката "понеделник е ден за гърди" 🙂 Дори и да не "правите гърди" в понеделник, винаги... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес ви представя една тренировъчна програма, която вярвам ще ви помогне в изграждането на нови мускули. Тъй като повечето от... Прочети повече
Брок Леснар е американски професионален кечист, бивш университетски шампион по борба, бивш състезател по американски футбол и шампион в смесените бойни изкуства. Роден на 12... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Масивни Ръце и Рамене

Научете, как бодибилдинг пионерите са развивали своите ръце и рамене, в обем и сила, при това в далечните времена на "предстероидната ера".

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Виж още