Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката на Лий Прийст

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 12 ян. 19 от Александър Георгиев

Лий Прийст е една от суперзвездите на 90-те години на миналия век. Роден е на 6 юли 1972 година в Нюкясъл, Австралия. Още от малък залита по тежестите и няма как да е иначе, след като майка му е състезател в женския културизъм и местна звезда.

На 13 години печели първото си състезание! На 16 вече се състезава при мъжете, а на 17 години печели титлата Мистър Австралия! На 20 години вече е професионалист и се премества сред големите момчета в Америка.

Лий Прийст изгражда една от най-запомнящите се физики, при ръст от 163 см той излиза на сцената с тегло около 95 кг и ръце от  56 см! Печели няколко професионални състезания и е във финалната шестица на Мистър Олимпия цели 3 пъти!

Програмата на Лий Прийст:

Тренировка А: Крака

  1. Лег-екстензии 5х8-10
  2. Клек - 5х6-8
  3. Лег-преси - 5х6-8
  4. Напъди - 5х8-10
  5. Сгъване от лег - 5х8-10
  6. Тяга с прави крака - 5х6-8

Тренировка В: Гръб

  1. Набиране - 5х6-8
  2. Гребане с щанга - 5х6-8
  3. Гребане с дъмбел - 5х6-8
  4. Гребане на долен скрипец - 5х8-10
  5. Придърпване на горен скрипец - 5х8-10

Тренировка С: Рамена + Бицепс

  1. Военни преси - 5х6-8
  2. Разтваряне с дъмбели от седеж - 5х8-10
  3. Повдигане на дъмбели пред тяло - 5х8-10
  4. Разтваряне с дъмбели от наклон - 5х8-10
  5. Сгъване с щанга - 5х6-8
  6. Сгъване с дъмбели - 5х6-8
  7. Скотово сгъване - 5х6-8
  8. Сгъване на скрипец - 5х8-10

Тренировка D: Гърди + Трицепс

  1. Бенч-преси - 5х6-8
  2. Полу-лег с дъмбели - 5х6-8
  3. Фрайс от наклон- 5х8-10
  4. Флайс от лег - 5х8-10
  5. Разгъване на скрипец - 5х6-8
  6. Разгъване с дъмбел над глава - 5х6-8
  7. Кофички на пейка - 5х8-10
  8. Френско от лег - 5х8-10

Обикновено тренира два поредни дни, след което един се почива. Понякога сплита прераства и на четири дни тренировка един ден почивка. Прасците се тренират след всяка тренировка с едно упражнение в 5 серии с като целта е да се направят 50 до 100 повторения общо!

Както виждате сериозна работа. Все пак говорим за елитен професионалист. Сляпото копиране не е желателно, използвайте тази статия чисто информативно!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още