тренирай

Тренировката на Лий Прийст

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 12 ян. 19 от Александър Георгиев

Лий Прийст е една от суперзвездите на 90-те години на миналия век. Роден е на 6 юли 1972 година в Нюкясъл, Австралия. Още от малък залита по тежестите и няма как да е иначе, след като майка му е състезател в женския културизъм и местна звезда.

На 13 години печели първото си състезание! На 16 вече се състезава при мъжете, а на 17 години печели титлата Мистър Австралия! На 20 години вече е професионалист и се премества сред големите момчета в Америка.

Лий Прийст изгражда една от най-запомнящите се физики, при ръст от 163 см той излиза на сцената с тегло около 95 кг и ръце от  56 см! Печели няколко професионални състезания и е във финалната шестица на Мистър Олимпия цели 3 пъти!

Програмата на Лий Прийст:

Тренировка А: Крака

  1. Лег-екстензии 5х8-10
  2. Клек - 5х6-8
  3. Лег-преси - 5х6-8
  4. Напъди - 5х8-10
  5. Сгъване от лег - 5х8-10
  6. Тяга с прави крака - 5х6-8

Тренировка В: Гръб

  1. Набиране - 5х6-8
  2. Гребане с щанга - 5х6-8
  3. Гребане с дъмбел - 5х6-8
  4. Гребане на долен скрипец - 5х8-10
  5. Придърпване на горен скрипец - 5х8-10

Тренировка С: Рамена + Бицепс

  1. Военни преси - 5х6-8
  2. Разтваряне с дъмбели от седеж - 5х8-10
  3. Повдигане на дъмбели пред тяло - 5х8-10
  4. Разтваряне с дъмбели от наклон - 5х8-10
  5. Сгъване с щанга - 5х6-8
  6. Сгъване с дъмбели - 5х6-8
  7. Скотово сгъване - 5х6-8
  8. Сгъване на скрипец - 5х8-10

Тренировка D: Гърди + Трицепс

  1. Бенч-преси - 5х6-8
  2. Полу-лег с дъмбели - 5х6-8
  3. Фрайс от наклон- 5х8-10
  4. Флайс от лег - 5х8-10
  5. Разгъване на скрипец - 5х6-8
  6. Разгъване с дъмбел над глава - 5х6-8
  7. Кофички на пейка - 5х8-10
  8. Френско от лег - 5х8-10

Обикновено тренира два поредни дни, след което един се почива. Понякога сплита прераства и на четири дни тренировка един ден почивка. Прасците се тренират след всяка тренировка с едно упражнение в 5 серии с като целта е да се направят 50 до 100 повторения общо!

Както виждате сериозна работа. Все пак говорим за елитен професионалист. Сляпото копиране не е желателно, използвайте тази статия чисто информативно!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ето, че дойде реда и на тази тренировка от програмата на Арнолд Шварценегер. Както и при тренировката на Майк Менцер, това... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да видим една базова програма за гръб от великия Дориан Йейтс. За нея прочетох преди доста години в едно... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Възможно ли е да натоварим цялото си тяло само с три упражнения?! Колкото и невероятно да звучо - да, възможно е!... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *