Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката на Гюнтер Шлиркамп

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 06 ян. 19 от Александър Георгиев

Гюнтер Шлиркамп е бодибилдинг звезда от близкото минало. Той е типичен пример за Германската школа. Роден на 2 февруари през 1970 година той е един от най-големите големите културисти в буквално.

Висок 185 см в извън състезателния сезон тежи близо 150 кг, а на сцената показва 136 кг чисти мускули! На 23 години през 1993 година става Световен Шампион за амтьори и печели профикарта!

В края на 90-те и началото на новия век Гюнтер Шлиркамп е неизменно  сред бодибилдинг елита. През 2002-ра в "Шоуто на силата" печели титлата срещу действащия Мистър Олимпия - Рони Колман. Шлиркамп има и запомнящи се участия на Олимпия, като цели 4 пъти е в топ 6 на най-престижното състезание.

ПОНЕДЕЛНИК: Гръб

  1. Горен скрипец пред гърди - 4х8-12
  2. Гребане с една ръка на Хамър машина - 4х8-12
  3. Гребане с дъмбел - 4х8-12
  4. Пулдаун на Хамър машина - 4х8-12
  5. Хиперекстензии - 3х10-15

ВТОРНИК: Гърди

  1. Полу-лег с дъмбели - 4х5-10
  2. Бенч-преси - 4х5-10
  3. Преси на Хамър машина - 4х5-10
  4. Флайс от наклон - 4х8-12

СРЯДА: Крака

  1. Лег-екстензии - 4х12-20
  2. Лег-преси - 4х8-10
  3. Хекен-клек - 4х8-12
  4. Преден клек - 4х8-12
  5. Сгъване от лег на машина - 4х8-12
  6. Сгъване от сед на машина - 4х8-12

ЧЕТВЪРТЪК: Рамена

  1. Разтваряне с дъмбели в страни - 4х10-12
  2. Повдигане на дъмбели пред тяло - 4х10-12
  3. Вертолет с раменен надхват - 4х8-12
  4. Раменни преси на смит-машина - 4х8-12
  5. Повдигане на раменете с дъмбели за трапец - 4х10.12

ПЕТЪК: Ръце

  1. Разгъване на скрипец - 4х8-12
  2. Разгъване с дъмбел над глава - 4х8-12
  3. Кофички на машина - 4х8-12
  4. Сгъване с щанга - 4х8-12
  5. Сгъване с дъмбели от сед - 4х8-12
  6. Чуково сгъване с дъмбели прав - 4х8-12

СЪБОТА и НЕДЕЛЯ: Почивка

Прасци - два пъти седмично след гърба и раменете с по две упражнения всяко, от които с 5 серии за 15-20 повторения.

Корем - два пъти седмично след гърдите и ръцете с три упражнения всяко, от които с 5х15-20

Гюнтер Шлиркамп

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте, приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим една проста и базова тренировка за гръб, която ще даде необходимата ширина и плътност. Обикновено тренировката за гръб... Прочети повече
Насър Ел Сонбати е сред динозаврите с чудовищна мускулна маса през 90-те години на миналия век. Огромен и впечатляващ, Насър е и сред най-тежко трениращите... Прочети повече
Лий Прийст е една от суперзвездите на 90-те години на миналия век. Роден е на 6 юли 1972 година в Нюкясъл, Австралия. Още от малък... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар