вторник , 18 юни 2019
Начало » Тренирай със .... » Тренировката на Гюнтер Шлиркамп
Тренировката на Гюнтер Шлиркамп

Тренировката на Гюнтер Шлиркамп

Гюнтер Шлиркамп е бодибилдинг звезда от близкото минало. Той е типичен пример за Германската школа. Роден на 2 февруари през 1970 година той е един от най-големите големите културисти в буквално.

Висок 185 см в извън състезателния сезон тежи близо 150 кг, а на сцената показва 136 кг чисти мускули! На 23 години през 1993 година става Световен Шампион за амтьори и печели профикарта!

В края на 90-те и началото на новия век Гюнтер Шлиркамп е неизменно  сред бодибилдинг елита. През 2002-ра в „Шоуто на силата“ печели титлата срещу действащия Мистър Олимпия – Рони Колман. Шлиркамп има и запомнящи се участия на Олимпия, като цели 4 пъти е в топ 6 на най-престижното състезание.

ПОНЕДЕЛНИК: Гръб

  1. Горен скрипец пред гърди – 4х8-12
  2. Гребане с една ръка на Хамър машина – 4х8-12
  3. Гребане с дъмбел – 4х8-12
  4. Пулдаун на Хамър машина – 4х8-12
  5. Хиперекстензии – 3х10-15

ВТОРНИК: Гърди

  1. Полу-лег с дъмбели – 4х5-10
  2. Бенч-преси – 4х5-10
  3. Преси на Хамър машина – 4х5-10
  4. Флайс от наклон – 4х8-12

СРЯДА: Крака

  1. Лег-екстензии – 4х12-20
  2. Лег-преси – 4х8-10
  3. Хекен-клек – 4х8-12
  4. Преден клек – 4х8-12
  5. Сгъване от лег на машина – 4х8-12
  6. Сгъване от сед на машина – 4х8-12

ЧЕТВЪРТЪК: Рамена

  1. Разтваряне с дъмбели в страни – 4х10-12
  2. Повдигане на дъмбели пред тяло – 4х10-12
  3. Вертолет с раменен надхват – 4х8-12
  4. Раменни преси на смит-машина – 4х8-12
  5. Повдигане на раменете с дъмбели за трапец – 4х10.12

ПЕТЪК: Ръце

  1. Разгъване на скрипец – 4х8-12
  2. Разгъване с дъмбел над глава – 4х8-12
  3. Кофички на машина – 4х8-12
  4. Сгъване с щанга – 4х8-12
  5. Сгъване с дъмбели от сед – 4х8-12
  6. Чуково сгъване с дъмбели прав – 4х8-12

СЪБОТА и НЕДЕЛЯ: Почивка

Прасци – два пъти седмично след гърба и раменете с по две упражнения всяко, от които с 5 серии за 15-20 повторения.

Корем – два пъти седмично след гърдите и ръцете с три упражнения всяко, от които с 5х15-20

Гюнтер Шлиркамп

 

Бодибилдинг Анатомия!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*