Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката за КРАКА на Насър Ел Сонбати

3 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 19 ян. 19 от Александър Георгиев

Насър Ел Сонбати е сред динозаврите с чудовищна мускулна маса през 90-те години на миналия век. Огромен и впечатляващ, Насър е и сред най-тежко трениращите билдери по това време.

Обикновено Насър Ел Сонбати е тренирал по 4 дневен сплит, който изглежда така:

  • Понеделник: Ръце
  • Вторник: Крака
  • Сряда: Почивка
  • Четвъртък: Гръб
  • Петък: Гърди и Рамена
  • Събота: Почивка
  • Неделя: Почивка

Тренировка за КРАКА:

  1. Лег-екстензии - 3х20-6
  2. Клек - 4х15-6
  3. Лег-преси - 3х20-6
  4. Хекен клек - 3х20-6
  5. Сгъване от лег на машина - 4х20-6
  6. Сгъване с един крак на машина от стоеж - 4х20-6
  7. Повдигане за прасци от стоеж на машина - 4х20-6
  8. Повдигане за прасци от сед на машина - 4х20-6

Насър Ел Сонбати използва принципа на пирамидата в сериите си, като всяка серия повишава тежеста, докато достигне до последната за 6 тежки повторения до отказ.

„Нямам любима част от тялото, нито пък имам любимо упражнение. Всеки, който е честен ще признае, че предпочита машините пред свободните тежести. Защото машините са по-удобни и причиняват по-малко дискомфорт. Изискват по-малко концентрация и като цяло са по-малко опасни.... Но, ако искате да имате реален растеж, трябва да тренирате твърдо, тежко и винаги да избирате най-малкото удобните упражнения, които всъщност дават най-добрите възможни резултати! Така, че отивам за най-малко удобните упражнения - свободни тежести ... и отивам за мускулна болка и мъчение! "- Насър Ел Сонбати

Насър Ел Сонбати

 

Тренировката за ГЪРДИ на Насър Ел Сонбати

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече

3 коментара

  1. Преди бях голям фен на сайта и влизах редовно. Отварям го след месеци пауза и на първа страница всички статии са за стероидни балони. Сега ще започнат обяснения, че всеки може да взаимства по нещо от тези батки и да го приложи като натурално трениращ. Това е смешно, разберете че няма общо, нито програма, нито хранене, абсолютно нищо! Който е на химия расте по различни закони. Е да някой трябва да си храни семейството, но идеята на сайта отиде в канала. Вярно, че трудно се намират натурално трениращи, които да служат за мотивация, но ако беше лесно, всеки сайт щеше да ги намира и публикува. Дори да не са с 50см ръце, дори да нямат 45см ръка, пак ще бъдат по-голяма мотивация, отколкото хора на препарати. Успех и ще се върна скоро за да видя има ли промяна или става по-комерсиално.

    1. Здравей Кирил,
      съжалявам за разочарованието ти. Абсолютно си прав и ще приема критиката съвсем сериозно. Тренирай.БГ постоянно се разраства и имаме много читатели, които искат да научат нещо за звездите през 90-те, но въпреки това големия обем от статии си остават в типичния стил на сайта и гарантирам, че това ще е така поне докато аз отговарям за нещата 🙂

Вашият отговор на Кирил Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар