Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката за КРАКА на Насър Ел Сонбати

3 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 19 ян. 19 от Александър Георгиев

Насър Ел Сонбати е сред динозаврите с чудовищна мускулна маса през 90-те години на миналия век. Огромен и впечатляващ, Насър е и сред най-тежко трениращите билдери по това време.

Обикновено Насър Ел Сонбати е тренирал по 4 дневен сплит, който изглежда така:

  • Понеделник: Ръце
  • Вторник: Крака
  • Сряда: Почивка
  • Четвъртък: Гръб
  • Петък: Гърди и Рамена
  • Събота: Почивка
  • Неделя: Почивка

Тренировка за КРАКА:

  1. Лег-екстензии - 3х20-6
  2. Клек - 4х15-6
  3. Лег-преси - 3х20-6
  4. Хекен клек - 3х20-6
  5. Сгъване от лег на машина - 4х20-6
  6. Сгъване с един крак на машина от стоеж - 4х20-6
  7. Повдигане за прасци от стоеж на машина - 4х20-6
  8. Повдигане за прасци от сед на машина - 4х20-6

Насър Ел Сонбати използва принципа на пирамидата в сериите си, като всяка серия повишава тежеста, докато достигне до последната за 6 тежки повторения до отказ.

„Нямам любима част от тялото, нито пък имам любимо упражнение. Всеки, който е честен ще признае, че предпочита машините пред свободните тежести. Защото машините са по-удобни и причиняват по-малко дискомфорт. Изискват по-малко концентрация и като цяло са по-малко опасни.... Но, ако искате да имате реален растеж, трябва да тренирате твърдо, тежко и винаги да избирате най-малкото удобните упражнения, които всъщност дават най-добрите възможни резултати! Така, че отивам за най-малко удобните упражнения - свободни тежести ... и отивам за мускулна болка и мъчение! "- Насър Ел Сонбати

Насър Ел Сонбати

 

Тренировката за ГЪРДИ на Насър Ел Сонбати

Сподели с приятели
Протеин

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Когато говорим за Златната ера, няма как да не споменем Франко Колумбо. Най-добрият приятел на Арнолд Шварценегер, отличен културист и може... Прочети повече
 Aрнолд Шварценегер започва да тренира почти на 15 години. Макар, че изцяло се фокусирал към културизма, той е правил и друг тип тренировка, тъй като е... Прочети повече
Бил Пърл е един от най-великите културисти в историята на бодибилдинга, в последствие уважаван треньор, автор на книги и ментор на много билдери като Крис... Прочети повече

3 коментара

  1. Преди бях голям фен на сайта и влизах редовно. Отварям го след месеци пауза и на първа страница всички статии са за стероидни балони. Сега ще започнат обяснения, че всеки може да взаимства по нещо от тези батки и да го приложи като натурално трениращ. Това е смешно, разберете че няма общо, нито програма, нито хранене, абсолютно нищо! Който е на химия расте по различни закони. Е да някой трябва да си храни семейството, но идеята на сайта отиде в канала. Вярно, че трудно се намират натурално трениращи, които да служат за мотивация, но ако беше лесно, всеки сайт щеше да ги намира и публикува. Дори да не са с 50см ръце, дори да нямат 45см ръка, пак ще бъдат по-голяма мотивация, отколкото хора на препарати. Успех и ще се върна скоро за да видя има ли промяна или става по-комерсиално.

    1. Здравей Кирил,
      съжалявам за разочарованието ти. Абсолютно си прав и ще приема критиката съвсем сериозно. Тренирай.БГ постоянно се разраства и имаме много читатели, които искат да научат нещо за звездите през 90-те, но въпреки това големия обем от статии си остават в типичния стил на сайта и гарантирам, че това ще е така поне докато аз отговарям за нещата 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Виж още
muskuli