Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката за Гърди на Насър Ел Сонбати

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 01 ян. 19 от Александър Георгиев

Насър Ел Сонбати е един от най-огромните културисти на 90-те години на миналия век. С ръст от 180 см Ел Сонбати излиза на сцената с тегло минимум 120 кг, а в някои случаи почти 130 кг.

Роден на 15 октомври 1965 година в Щутгарт, Германия в интернационално семейство - баща египтянин,майка босненка. През 1985 година печели първата си титла и става младежки шампион на Германия.

Вече като професионалист печели едни от най-престижните титли в бодибилдинга като Ноща на шампионите - 1995 година и Арнолд Класик - 1999 година. А, що се отнася до Мистър Олимпия, там той винаги е бил сред основните претенденти, като най-доброто класиране е 2-ро място през 1997 година след Дориан Йейтс!

Тренировката за гърди на Насър Ел Сомбати:

  1. Изтласкване от полу-лег с дъмбели - 4х6-10* суперсерия с:
  2. Флайс от хоризонтален лег - 4х6-10
  3. Изтласкване с дъмбели от обратен наклон - 3х6-10 суперсерия с:
  4. Флайс от обратен наклон - 3х6-10
  5. Кросовър - 2х8-15**

* Първото упражнение се прави по метода "почивка-пауза". След 6 стриктни повторения, Насър почива 10 секунди и прави още 2-3, след нови 10 секунди почивка прави финалните 1-2 повторения, след което минава на серия флайс.

**Финалното 5-то упражнение е за изцеждане на гърдите, правят се бавни, стриктни и с пикова контракция в края повторения.

 

P.S. За съжаление на 20 март 2013-та на 47 години Насър Ел Сонбати напуска този свят.

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече

1 коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар