тренирай

Тренировката за Гръб на Лу Фериньо

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 09 ян. 19 от Александър Георгиев

Ако има някой, който сериозно да е застрашавал Арнолд Шварценегер от към мускулна маса и размери, то това е Лу Фериньо. Висок 194 см с тегло от 125 кг и ръце 57 см, Фериньо определено знае как се правят мускули. Но това не е всичко, през 1993 година Лу Фериньо след дълга пауза излиза отново на сцената на Мистър Олимпия на възраст от 41 години и с тегло над 140 кг!!!

В най-добрата си форма Лу фериньо е имал следните размери:

  • Ръст - 194 см
  • Тегло - 125 кг
  • Гръден кош - 150 см
  • Талия - 86 см
  • Ръце - 57 см
  • Бедра - 73 см
  • Врат - 48 см

Нека днес да видим една негова тренировка за гръб.

  1. Набиране - 50 повторения - целта на Фериньо тук е да стигне общо 50 повторения независимо колко серии ще са му необходими.
  2. Гребане с щанга - 5х8-12 - първата серия е лека и загряваща, а след това при всяка серия се повишава тежестта
  3. "Мечка" гребане с Т-щанга - 5х12 - тук отново първата серия е лека и загряваща, после всяка серия се повишава тежестта

Тази тренировка Лу Фериньо прави два пъти седмично като част от седмичната си програма.

Прочетете и:

Тренировката за ръце на Лу Фериньо

Тренировката за рамена на Лу Фериньо

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ето, че дойде реда и на тази тренировка от програмата на Арнолд Шварценегер. Както и при тренировката на Майк Менцер, това... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да видим една базова програма за гръб от великия Дориан Йейтс. За нея прочетох преди доста години в едно... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Възможно ли е да натоварим цялото си тяло само с три упражнения?! Колкото и невероятно да звучо - да, възможно е!... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *