Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката за Гръб на Лу Фериньо

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 09 ян. 19 от Александър Георгиев

Ако има някой, който сериозно да е застрашавал Арнолд Шварценегер от към мускулна маса и размери, то това е Лу Фериньо. Висок 194 см с тегло от 125 кг и ръце 57 см, Фериньо определено знае как се правят мускули. Но това не е всичко, през 1993 година Лу Фериньо след дълга пауза излиза отново на сцената на Мистър Олимпия на възраст от 41 години и с тегло над 140 кг!!!

В най-добрата си форма Лу фериньо е имал следните размери:

  • Ръст - 194 см
  • Тегло - 125 кг
  • Гръден кош - 150 см
  • Талия - 86 см
  • Ръце - 57 см
  • Бедра - 73 см
  • Врат - 48 см

Нека днес да видим една негова тренировка за гръб.

  1. Набиране - 50 повторения - целта на Фериньо тук е да стигне общо 50 повторения независимо колко серии ще са му необходими.
  2. Гребане с щанга - 5х8-12 - първата серия е лека и загряваща, а след това при всяка серия се повишава тежестта
  3. "Мечка" гребане с Т-щанга - 5х12 - тук отново първата серия е лека и загряваща, после всяка серия се повишава тежестта

Тази тренировка Лу Фериньо прави два пъти седмично като част от седмичната си програма.

Прочетете и:

Тренировката за ръце на Лу Фериньо

Тренировката за рамена на Лу Фериньо

Лу Фериньо

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар