тренирай

Тренировката за Гръб на Лу Фериньо

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 09 ян. 19 от Александър Георгиев

Ако има някой, който сериозно да е застрашавал Арнолд Шварценегер от към мускулна маса и размери, то това е Лу Фериньо. Висок 194 см с тегло от 125 кг и ръце 57 см, Фериньо определено знае как се правят мускули. Но това не е всичко, през 1993 година Лу Фериньо след дълга пауза излиза отново на сцената на Мистър Олимпия на възраст от 41 години и с тегло над 140 кг!!!

В най-добрата си форма Лу фериньо е имал следните размери:

  • Ръст - 194 см
  • Тегло - 125 кг
  • Гръден кош - 150 см
  • Талия - 86 см
  • Ръце - 57 см
  • Бедра - 73 см
  • Врат - 48 см

Нека днес да видим една негова тренировка за гръб.

  1. Набиране - 50 повторения - целта на Фериньо тук е да стигне общо 50 повторения независимо колко серии ще са му необходими.
  2. Гребане с щанга - 5х8-12 - първата серия е лека и загряваща, а след това при всяка серия се повишава тежестта
  3. "Мечка" гребане с Т-щанга - 5х12 - тук отново първата серия е лека и загряваща, после всяка серия се повишава тежестта

Тази тренировка Лу Фериньо прави два пъти седмично като част от седмичната си програма.

Прочетете и:

Тренировката за ръце на Лу Фериньо

Тренировката за рамена на Лу Фериньо

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да видим една програма на седем кратния Мистър Олимпия Арнолд Шварценегер! Тази тренировка Арнолд прави в периода, когато се... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви покажа една тренировка, която може да прилагате с успех когато нямате особено много време. Вече би трябва да... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! В днешната статия ще видим един страхотен начин, как да тренираме цялото си тяло когато разполагаме само с чифт дъмбели. Нека... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.