Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Двудневен сплит от 70-те

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 24 ян. 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим един нетипичен сплит, който добива популярност през 70-те години на миналия век. Той е и сред любимите на Лу Фериньо в ранните му години. Ето за какво става въпрос:

Тренировка №1: Гърди, Рамо, Ръце, Корем

  1. Повдигане от лег - 4х10,8,6,6
  2. Полу-лег с дъмбели - 3х10,8,8
  3. Раменни преси - 4х10,8,6,6
  4. Вертолет - 3х10,8,8
  5. Френско разгъване от лег - 3х10,8,8
  6. Сгъване с щанга - 3х10,8,6
  7. Сгъване с дъмбели от наклон - 2х8-10
  8. Коремни преси - 3х20
  9. Повдигане краката от вис - 3х20

Тренировка №2: Гръб, Крака

  1. Набиране - 3х макс
  2. Гребане с щанга - 4х10,8,6,6
  3. Гребане с дъмбел - 2х8-10
  4. Клек - 4х12,10,8,8
  5. Хекен клек - 3х12,10,10
  6. Мъртва тяга с прави крака - 4х12,10,8,8
  7. Повдигане за прасци на машина прав - 4х20

Класическият вариант е първата тренировка да се прави понеделник и четвъртък, а втората - вторник и петък. Друга алтернатива е да се тренира три пъти седмично, като двете тренировки се редуват през ден.

Макар и леко странен, този сплит има своята логика. Въпреки, че в една тренировка се тренира гръб и крака, а в другата всички останали мускули, то двете тренировки са напълно равностойни. Разбира се, това ограничава обема, но този сплит се е ползвал от начинаещи и средно напреднали културисти.

Това разпределение никак не е лошо, особено във варианта му с три тренировки седмично!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още