Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката за Рамене на Лу Фериньо

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 27 дек. 18 от Александър Георгиев

Лу Фериньо е една от най-големите звезди на бодибилдинга през 70-те години на 20-ти век. Голям и масивен, Лу е сред културистите с най-много мускули по него.

Печели Мистър Америка през 1973 година, по-късно през същата година става и Мистър Вселена. През 1974 година повтаря успеха си и отново е Мистър Вселена, а на Мистър Олимпия.....е, там е втори! Победен само от един човек на име Арнолд Шварценегер.

Освен висок и почти 120 кг мускули, Лу Фериньо винаги се е отличавал с големите си плътни и обли рамена. Как ги е тренирал ли? Ето и отговора:

  1. Раменни преси с дъмбели от стоеж - Основното и силово упражнение в тренировката на Фериньо за рамена. Това упражнение натоварва и трите глави на раменните мускули в една или друга степен, а изпълнението му от стоеж позволява използването на по-големи тежести. Това е така, тъй като позволява лек чийтинг от краката при изтласкването.
  2. Разтваряне с дъмбели в страни от стоеж - класическо упражнение за страничната глава на рамото и Лу Фериньо не го пропуска. Особеното тук е, че за да работи с по-големи тежести Фериньо използва лек чийтинг нагоре при издигането, но при спускането е всичко под стриктен контрол.
  3. Разтваряне с дъмбели от наклон - тук тежестите са така подбрани, че всяка една фаза на движението да е стриктна и максимално точна. Фериньо сяда на ръба на пейка накланя се напред докато гърдите докоснат бедрата. Дъмбелите се докосват под бедрата и от там ръцете се издигат до хоризонтално положение.

Всяко едно от тези упражнения се прави в 4 работни серии с 10 до 12 повторения!

Сподели с приятели

Подобни статии

Тренирайте по следващите програми за мускулна маса около 4 месеца. Не бъдете глупави, ако  ви се сторят опростени от пръв поглед. Старайте се да прогресирате,... Прочети повече
Патрик Джоузеф Кейси /1936-2005/ е  първият човек преминал границата от 360 кг в клек с щанга. През 1967г. вдига от лег /без екипировка/ - 282кг!... Прочети повече
Томи Коно при ръст 167см и състезателно тегло от 67 до 81 кг е Олимпийски шампион по вдигане на тежести за 1952г и 1956г. Шест... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Светльо Николов