тренирай

Топ 10 източници на протеин

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 22 дек. 18 от Александър Георгиев

Чудите се как да си набавите нужният протеин? Ето нашият избор!

№1 - Яйца: Безспорно най-добрия източник на протеин, еталон за висококачествен протеин. Яйцата са с биологична стойност 100 и всеки един протеин се равнява по тази стойност. Едно средно голямо яйце ще ви даде 6-7 грама екстра качество протеин.

№2 - Пуешки гърди: Бялото месо на пуйката е едно от най-богатите меса на протеин с цели 24 гр на 85 гр месо. Това не е всичко пуешките гърди са сред месата с ниско количество на мазнина.

№3 - Телешко месо: Е, това е месото на Старата школа. Билдерите от 60-те и 70-те са "дъвчели" поне по кило на ден. Това не е всичко, забелязали са, че като наблегнат на това месо и силата расте нагоре. Случайност?! Не, телешкото месо е богат източник на креатин! Тук  имаме 26 гр супер протеин на парче месо от 85 гр.

протеин

№4 - Свинско месо: Някой може и да се намръщи, но не подценявайте свинското месо. Разбира се трябва да внимаваме и да си подбираме чисто такова, но повярвайте свинското е супер за качване на килограми. Една пържола от чисто свинско филе от 85 гр, ще даде 24 гр протеин.

№5 - Мляко: Масгейнъра на старите билдери. Един традиционен източник на протеин. Една чаша от 250 мл ще ви даде 8 гр супер протеин. Е, не всеки може добре да усвоява прясното мляко, но за това пък има кисело. Едно обаче е сигурно, млякото е доказан източник във времето, що се отнася до изграждане на мускули.

№6 - Риба тон: Не е традиционната риба у нас, но днес може да си набавим всичко. В 85 гр имаме 22 гр висококачествен протеин. Ако ще ползвате месо от консерва, то нека тя да бъде в "собствен сос".

№7 - Обезмаслено сирене: На запад обезмасленото сирене се приема за много добър източник на протеин. Ние пък си имаме извара 🙂 Няма как да минем без нея - с 250 гр може да си доставим 28 гр супер млечен протеин!

№8 - Соя: Растителната крава! Това име не е случайно. Соята е много богата на протеин, чийто аминокиселинен профил не отстъпва на този от месото. В 100 гр соя имаме 36 гр протеин!

протеин

№9 - Фасул: Супер растителен протеин! Е, не е с биологична стойност като при месото например, но може да е чудесно допълнение на протеини към една пържола например 🙂 В 100 гр фасул имаме 9 гр протеин, а като бонус 25 гр сложни въглехидрати!

№10 - Суроватъчен протеин: Няма как и той е тук! Суроватъчния протеин е "бърз" протеин, който лесно може да захрани уморените мускули след тренировка. С висока биологична стойност, богат на аминокиселини и лесен за употреба. В една доза от 30 гр имаме 20 до 24 гр ( в зависимост от производителя) висококачествен протеин!

протеин
Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Почти всеки трениращ във фитнес залата знае, кое е Джон Сина. Знае, че е сред най-известните кечисти в света, знае и... Прочети повече
Биг Рами е сред най-масивните културисти днес. Той успява да изкара на сцената физика от над 130 кг, с която печели редица титли, сред които... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Както не веднъж сме коментирали, закуската заедно със след тренировъчното хранене са най-важните за деня. Нека да поговорим за закуската. Тя... Прочети повече

1 коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още