неделя , 16 декември 2018
Начало » Тренировки » Сила и Мускулна Маса от Старата Школа
Сила и Мускулна Маса от Старата Школа

Сила и Мускулна Маса от Старата Школа

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Преди много, много години „старите“ билдери са тренирали доста по-простичко от сега. Тогава не е имало сложни сплитове, добавки последен писък, научно доказани методи и всичко, което ни залива днес. Хората не са били обременени от излишна информация и са действали по най-малкото съпротивление, просто, базово и ефективно! И, няма нищо чудно, че почти всеки е успявай да изгради мускулеста фигура, да развие мускулите си до толкова, до колкото му позволява генетиката.

Нека сега да ви покажа една типична програма от 50-те години на миналия век, изградена само на един единствен принцип – Прогресивно натоварване!

Избрани са упражнения, които карат мускулите да работят заедно и единствената цел е да станем по-силни в тези движения. Тренировъчните дни са само три в седмицата, като останалите четири са отделени за пълна почивка, и повярвайте има си нужда от нея.

Понеделник:

  1. Клек – 5х5
  2. Бенч-преси – 5х5
  3. Набиране – 3х10
  4. Коремни преси от наклон – 3х20

Сряда:

  1. Мъртва тяга – 5х5
  2. Военни преси –5х5
  3. Сгъване с щанга – 3х10
  4. Повдигане за прасци прав на машина – 3х20

Петък:

  1. Преден клек – 5х5
  2. Бутане от лег с тесен хват – 5х5
  3. Гребане с щанга – 3х10
  4. Повдигане краката от вис – 3х20

Имаме общо 12 базови упражнения, които карат всички мускули да работят здраво. Разпределени са така, че да има различно натоварване всеки път. При сериите имаме два класически подхода 5х5 и 3х10 с изключение на корема и прасците (3х20).

При 5х5 първата серия се прави с 60% от крайната тежест, втората е с 80% от крайната тежест и след това правиме 3х5 с най-голямата тежест, която може да контролираме. Обърнете на последната дума КОНТРОЛИРАМЕ т.е. тежестта трябва да е под абсолютен контрол и все пак достатъчно голяма за да направим „само“ пет повторения при това в три серии и по възможност в перфектна форма.

След това имаме упражнения със схема от серии 3х10, те се правят с постоянна тежест, като може преди това да направим една или две загряващи при необходимост.

 

Ultimate Nutrition 100% Prostar whey е храната за шампиони!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

Скрива се след...