Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Само за Хардгейнъри - 2

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 17 дек. 18 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще попълним любимата ни категория с "Хардгейнър" тренировки. Както не веднъж е ставало дума Хардгейнър може да бъде всеки един от нас.

Общото между слабичкото момче, което не може да повиши теглото си, семейния мъж, който работи по цял ден и едва намира време за тренировки или този, който тъпче на едно място от години е....липсата на резултат!

Основната цел на всяка една тренировка е прогреса в тежести или с други думи, трябва да станем по-силни от колкото сме сега. Това обикновено е ясно на всеки, но на практика не се получава. Основната причина е в претрупаните тренировки. Тренира се 4-5 пъти в седмицата, с по много упражнения. Стреми се да не се пропусне и най-малкия детайл, но се забравя основното! МУСКУЛИТЕ РАБОТЯТ ЗАЕДНО!

Точно тук е заровено кучето! Ако повишите силата си в ограничен брой базови упражнения, храните се с адекватно количество протеин и калории, спите достатъчно и почивате добре, то няма как да не увеличите теглото си! И, колкото по тежки щанги бутате или дърпате, толкова по-твърдо ще е каченото тегло. Този тип тренировки няма да ви направи културисти и няма да ви качи на сцената, но определено ще ви направи по-големи. А, колкото по-големи станете толкова повече материал ще има после за обработка. Е, натрупате ли материал то може да карате и тези "готините" упражнения на машините, които да оформят задното рамо, ромбоидните мускули, капката на бедрото, вътрешната част на гърдите, страничната глава на трицепса и всеки друг мускул, който сега повечето се стараят да не пропуснат 🙂

Ето и днешното предложение:

Тренировка А: ПОНЕДЕЛНИК

  1. Клек - 5х12,10,8,6,15
  2. Военни преси - 4,12,10,8,6
  3. Кофички - 3х макс

Тренировка Б: ЧЕТВЪРТЪК

  1. Мъртва тяга - 6х12,10,8,6,4,2
  2. Набиране с раменен подхват - 3х макс

Тренировката е супер опростена и имаме само 5 базови упражнения, които на практика покриват абсолютно всичко. В тренировка А натоварваме всички бутащи мускули, а в тренировка Б всички дърпащи.

Основния фокус на този тип програми е повишаване на силата. Важно е обаче това да става с една много добра форма на изпълнение, която да гарантира безопастност!

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар