Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката на Кланси Рос за Мистър Америка 1945 година

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 24 ное. 18 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Кланси Рос е сред бодибилдинг пионерите, които оставят името си със златни букви в историята. Кланси Рос, Стив Рийвс и Джон Гримек са най-великите културисти през 40-те години  на миналия век.

Кланси Рос е роден през 1923 година на 26 октомври в Оуклан щата Калифорния.Той е второто от общо четирите деца в семейството.За нещастие има трудно детство, майка му умира когато е твърде малък и израства в редица приемни семейства.Кланси Рос започва да тренира когато става на 17.Началото никак не е обнадеждаващо,бил е среден на ръст и е тежал едва 60 килограма. През 1942 година на 19 годишна възраст се записва в армията,провокиран от японската атака над „Пърл Харбърт“. Така Кланси Рос взима участие във Втората Световна Война!

След края на Войната, Рос се връща активно към тежестите и през 1945 година печели най-голямата титла в САЩ, а именно Мистър Америка! Как е тренирал? Ето и тренировката му за това състезание:

Понеделник - Сряда - Петък

  1. Клек - 4х10 (118 кг, 141 кг, 173 кг, 141 кг)
  2. Вертикални лег преси - 2х15-20 (266 кг)
  3. Бутане на лег преса за прасци - 1х100 (125 кг)
  4. Бенч-преси - 3х10 (118 кг)
  5. Полу-лег с дъмбели - 3х10 (48 кг)
  6. Гребане с щанга - 3х10 (77 кг)
  7. Разтваряне с дъмбели в страни - 3х10 (23 кг, 18 кг, 16 кг)
  8. Сгъване с щанга - 3х10 (60 кг)
  9. Сгъване с дъмбели - 1х10 (23 кг)
  10. Раменни преси зад врат - 3х10 (55 кг)
  11. Набиране зад врат - 1х10
  12. Коремни преси - 1 х макс
  13. Повдигане краката от вис - 1 х макс
  14. Усукване с лост на раменете - 1 х макс
  15. Сгъване и разгъване на врата с тежест на главата - 1х макс
Сподели с приятели

Подобни статии

Тренирайте по следващите програми за мускулна маса около 4 месеца. Не бъдете глупави, ако  ви се сторят опростени от пръв поглед. Старайте се да прогресирате,... Прочети повече
Патрик Джоузеф Кейси /1936-2005/ е  първият човек преминал границата от 360 кг в клек с щанга. През 1967г. вдига от лег /без екипировка/ - 282кг!... Прочети повече
Томи Коно при ръст 167см и състезателно тегло от 67 до 81 кг е Олимпийски шампион по вдигане на тежести за 1952г и 1956г. Шест... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Светльо Николов