Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

МУСКУЛИ за простосмъртни -3

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 27 ное. 18 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Продължаваме със серията Мускули за простосмъртни. Както не веднъж тук е ставало дума, ние сме обикновени хора, тренираме в свободното си време и нямаме нищо общо със звездите от списанията. В крайна сметка, това не означава, че не може да правим мускули, напротив! Можем, но трябва да се съобразяваме с много, много фактори.

Както един умен човек бе казал "Ако ще изкачваш стълбата на успеха, то първо се увери, че тя е подпряна на правилната стена". Ето и днешното предложение:

ПОНЕДЕЛНИК:

  1. Клек - 2х5-7
  2. Бенч-преси - 2х5-7
  3. Бутане от лег с тесен хват - 1х8-10
  4. Гребане с щанга от наклон - 2х8-10
  5. Набиране до брадичката в подхват - 1х макс
  6. Вертолет - 2х8-10
  7. Прасци на машина от седеж - 2х10-15

ЧЕТВЪРТЪК:

  1. Клек - 2х10-15
  2. Мъртва тяга - 1х5-7
  3. Придърпване на горен скрипец пред гърди - 2х8-10
  4. Военни преси - 2х5-7
  5. Кофички - 1х макс
  6. Сгъване с щанга - 2х8-10
  7. Прасци на машина от стоеж - 2х10-15

Тренира се цялото тяло два пъти седмично! Посочени са само работните серии, загряващите се правят по усмотрение в зависимост от упражнението, тежестта и мястото, което заема в програмата. Подбрани са най-добрите възможни упражнения за цялостно развитие на всички основни мускулни групи. Всяка тренировка натоварва по различен начин всеки мускул. Сами ще се убедите, че ако правите тези тренировки с възможно най-голяма интензивност, то две ще са напълно достатъчни!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още