неделя , 16 декември 2018
Начало » Само за Хардгейнери » МУСКУЛИ за Простосмъртни – 2
МУСКУЛИ за Простосмъртни – 2

МУСКУЛИ за Простосмъртни – 2

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Не веднъж тук в сайта е ставало дума за това, че обикновените трениращи нямат нищо общо с „тези от списанията“.

Какво е обикновен трениращ?

Без да подценявам някой, това е човек, който тренира в свободното си време. Тренира след работа или преди нея. Храни се, като се съобразява със семейството и финансите си. Купува си добавки когато успее да задели някой лев и най-вече не употребява химия!

Кои са „тези от списанията“? Това са хора, за които бодибилдинга е професия. Те от това изкарват парите си. Цялото им ежедневие се върти около тренировки, хранене и почивка. Не на последно място тук има и „външна намеса“! Не е тайна, че състезателите употребяват забранени вещества. Всъщност в целия професионален спорт е така.Това е цената и те я плащат!

Какво е общото между „тези от списанията“ и нас? Нека да помисля….НИЩО! Това означавали, че не може да направим Мускули!

Не, в никакъв случай!

Всеки един може да направи мускули. Само, че трябва да тренира умно! Да се съобразява с възможностите си, да се съобразява с ежедневието си, работата си, семейството си, способността си за възстановяване и разбира се бюджета си! Ето и една примерна тренировка за обикновен трениращ:

Тренировка А:

  1. Клек – 3х10-15
  2. Бенч-преси – 3х6-10
  3. Кофички – 3х6-10
  4. Сгъване с щанга – 3х6-10
  5. Коремни преси – 3х20-30

Тренировка Б:

  1. Набиране – 3х6-10
  2. Гребане с щанга – 3х6-10
  3. Военни преси – 3х6-10
  4. Френско разгъване от лег – 3х6-10
  5. Повдигане за прасци с дъмбел – 3х10-15

Програмата покрива всички основни мускулни групи. Тренира се три пъти в седмицата през ден, като се редува тренировка А и Б. Посочените серии са само работните, които се правят с една и съща тежест, която позволява да се направят предписаните повторения. Загряващите серии варират от 1 до 3 в зависимост от упражнението, неговия ред в програмата и тежестта която се използва. Основната цел трябва да е повишаване силата в тези 10 упражнения.

Относно храната – 2 гр протеин на килограм, плюс 300-400 калории над нормалния прием и вече сте по пътя на качването на килограми 🙂

ВИЖ : Мускули за простосмъртни – 1

Ultimate Nutrition 100% Prostar whey е храната за шампиони!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

2 коментара

  1. Според мен няма достатъчно натоварване в задното бедро, някаква форма на тяга си трябва : )

  2. Супер програма и супер статия! Всичко е синтезирано страхотно!
    Поздрави за автора.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

Скрива се след...