тренирай

МУСКУЛИ за Простосмъртни - 2

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 20 ное. 18 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Не веднъж тук в сайта е ставало дума за това, че обикновените трениращи нямат нищо общо с "тези от списанията".

Какво е обикновен трениращ?

Без да подценявам някой, това е човек, който тренира в свободното си време. Тренира след работа или преди нея. Храни се, като се съобразява със семейството и финансите си. Купува си добавки когато успее да задели някой лев и най-вече не употребява химия!

Кои са "тези от списанията"? Това са хора, за които бодибилдинга е професия. Те от това изкарват парите си. Цялото им ежедневие се върти около тренировки, хранене и почивка. Не на последно място тук има и "външна намеса"! Не е тайна, че състезателите употребяват забранени вещества. Всъщност в целия професионален спорт е така.Това е цената и те я плащат!

Какво е общото между "тези от списанията" и нас? Нека да помисля....НИЩО! Това означавали, че не може да направим Мускули!

Не, в никакъв случай!

Всеки един може да направи мускули. Само, че трябва да тренира умно! Да се съобразява с възможностите си, да се съобразява с ежедневието си, работата си, семейството си, способността си за възстановяване и разбира се бюджета си! Ето и една примерна тренировка за обикновен трениращ:

Тренировка А:

  1. Клек - 3х10-15
  2. Бенч-преси - 3х6-10
  3. Кофички - 3х6-10
  4. Сгъване с щанга - 3х6-10
  5. Коремни преси - 3х20-30

Тренировка Б:

  1. Набиране - 3х6-10
  2. Гребане с щанга - 3х6-10
  3. Военни преси - 3х6-10
  4. Френско разгъване от лег - 3х6-10
  5. Повдигане за прасци с дъмбел - 3х10-15

Програмата покрива всички основни мускулни групи. Тренира се три пъти в седмицата през ден, като се редува тренировка А и Б. Посочените серии са само работните, които се правят с една и съща тежест, която позволява да се направят предписаните повторения. Загряващите серии варират от 1 до 3 в зависимост от упражнението, неговия ред в програмата и тежестта която се използва. Основната цел трябва да е повишаване силата в тези 10 упражнения.

Относно храната - 2 гр протеин на килограм, плюс 300-400 калории над нормалния прием и вече сте по пътя на качването на килограми 🙂

ВИЖ : Мускули за простосмъртни - 1

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Винаги сме твърдяли, че ефективната тренировка е малсимално простата тренировка. Такава съставена от малко на брой базови упражнения в, които да... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Чудите се как да тренирате ефективно, а нямате много време? Е, имам предложение за вас. По-долу ще видите една три дневна... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Обичате ли да тренирате бицепсите си? Излишен въпрос нали 🙂 Няма човек, който да не обича, е може и да се... Прочети повече

2 коментара

  1. Според мен няма достатъчно натоварване в задното бедро, някаква форма на тяга си трябва : )

  2. Супер програма и супер статия! Всичко е синтезирано страхотно!
    Поздрави за автора.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още
Стив Рийвс