Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

МУСКУЛИ за Простосмъртни - 2

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 20 ное. 18 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Не веднъж тук в сайта е ставало дума за това, че обикновените трениращи нямат нищо общо с "тези от списанията".

Какво е обикновен трениращ?

Без да подценявам някой, това е човек, който тренира в свободното си време. Тренира след работа или преди нея. Храни се, като се съобразява със семейството и финансите си. Купува си добавки когато успее да задели някой лев и най-вече не употребява химия!

Кои са "тези от списанията"? Това са хора, за които бодибилдинга е професия. Те от това изкарват парите си. Цялото им ежедневие се върти около тренировки, хранене и почивка. Не на последно място тук има и "външна намеса"! Не е тайна, че състезателите употребяват забранени вещества. Всъщност в целия професионален спорт е така.Това е цената и те я плащат!

Какво е общото между "тези от списанията" и нас? Нека да помисля....НИЩО! Това означавали, че не може да направим Мускули!

Не, в никакъв случай!

Всеки един може да направи мускули. Само, че трябва да тренира умно! Да се съобразява с възможностите си, да се съобразява с ежедневието си, работата си, семейството си, способността си за възстановяване и разбира се бюджета си! Ето и една примерна тренировка за обикновен трениращ:

Тренировка А:

  1. Клек - 3х10-15
  2. Бенч-преси - 3х6-10
  3. Кофички - 3х6-10
  4. Сгъване с щанга - 3х6-10
  5. Коремни преси - 3х20-30

Тренировка Б:

  1. Набиране - 3х6-10
  2. Гребане с щанга - 3х6-10
  3. Военни преси - 3х6-10
  4. Френско разгъване от лег - 3х6-10
  5. Повдигане за прасци с дъмбел - 3х10-15

Програмата покрива всички основни мускулни групи. Тренира се три пъти в седмицата през ден, като се редува тренировка А и Б. Посочените серии са само работните, които се правят с една и съща тежест, която позволява да се направят предписаните повторения. Загряващите серии варират от 1 до 3 в зависимост от упражнението, неговия ред в програмата и тежестта която се използва. Основната цел трябва да е повишаване силата в тези 10 упражнения.

Относно храната - 2 гр протеин на килограм, плюс 300-400 калории над нормалния прием и вече сте по пътя на качването на килограми 🙂

ВИЖ : Мускули за простосмъртни - 1

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече

2 коментара

  1. Според мен няма достатъчно натоварване в задното бедро, някаква форма на тяга си трябва : )

  2. Супер програма и супер статия! Всичко е синтезирано страхотно!
    Поздрави за автора.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар