Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как Бога на Гръмотевиците качва Мускулна Маса

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 01 ное. 18 от Александър Георгиев

Един от супер героите на Марвел е Тор - Бога на Гръмотевиците! Крис Хемсуърт пък е човека, който изпълнява неговата роля.

Хемсуърт е един от актуалните актьори в Холивуд. Млад, рус, висок и...мускулест! Е, не винаги е било така, поне от към мускули 🙂 Специално за тази роля Крис Хемсуърт покачва сериозно количество мускули и както казва самия той, това не е естественият му вид, тъй като обикновено тежи с 10-тина килограма по-малко. Но дойде ли поредния филм от поредицата, Крис се заема да качи тези необходими 10 килограма.

За тази цел, Хемсуърт минава на изцяло бодибилдинг програма и оставя типичният си начин на трениране за известно време. Ето и програмата:

Първи ДЕН: Гръб

  1. Набиране - 5х10-15
  2. Гребане на Машина - 4х12
  3. Гребане с дъмбел - 4х12
  4. Хиперекстензии с тежест - 4х25,20,15,15

Втори ДЕН: Гърди

  1. Повдигане от лег с щанга - 8х12,10,10,8,8,6,4,4
  2. Полу-лег с дъмбели - 4х12
  3. Преси на машина - 4х15
  4. Кофички с тежест - 4х10
  5. Кросовър - 4х12

Трети ДЕН: Крака

  1. Клек с щанга - 7х10,8,6,5,4,3,3
  2. Лег-преси - 1 дроп серия до отказ
  3. Напъди - 4х20
  4. Разгъване краката от сед - 3х20
  5. Сгъване краката от лег - 3х20
  6. Повдигане за прасци от стоеж на машина - 3х20

Четвърти ДЕН: Рамена

  1. Военни преси - 7х10,8,6,5,4,3,3
  2. Арнолд преси - 4х12
  3. Вертолет - 4х12
  4. Разтваряне с дъмбели в страни - 3х15
  5. Разтваряне с дъмбели от наклон - 3х15

Пети ДЕН: Ръце

  1. Сгъване с щанга - 3х10
  2. Сгъване с дъмбели от наклон - 3х10
  3. Скотово сгъване - 3х10
  4. Разгъване с дъмбел -3х10
  5. Чуково сгъване - 3х10
  6. Разгъване на скрипец - 3х10
  7. Сгъване с щанга в надхват - 3х10

Шести ДЕН - ПОЧИВКА

Седми ДЕН - ПОЧИВКА

Крис Хемсуърт

 

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Брок Леснар е американски професионален кечист, бивш университетски шампион по борба, бивш състезател по американски футбол и шампион в смесените бойни изкуства. Роден на 12... Прочети повече
Майкъл Джей Уайт е една от най-мускулестите екшън звезди на Холивуд. Роденият на 10 ноември 1967 година актьор, от ранна детска възраст се занимава с... Прочети повече
Джей Кътлър е един от най-влиятелните и известни културисти на IFBB. Печели най-престижната титла Mистър Олимпия, цели четири пъти. Тази статия ще видим тренировката на... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Масивни Ръце и Рамене

Научете, как бодибилдинг пионерите са развивали своите ръце и рамене, в обем и сила, при това в далечните времена на "предстероидната ера".

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Виж още