Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как Бога на Гръмотевиците качва Мускулна Маса

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 01 ное. 18 от Александър Георгиев

Един от супер героите на Марвел е Тор - Бога на Гръмотевиците! Крис Хемсуърт пък е човека, който изпълнява неговата роля.

Хемсуърт е един от актуалните актьори в Холивуд. Млад, рус, висок и...мускулест! Е, не винаги е било така, поне от към мускули 🙂 Специално за тази роля Крис Хемсуърт покачва сериозно количество мускули и както казва самия той, това не е естественият му вид, тъй като обикновено тежи с 10-тина килограма по-малко. Но дойде ли поредния филм от поредицата, Крис се заема да качи тези необходими 10 килограма.

За тази цел, Хемсуърт минава на изцяло бодибилдинг програма и оставя типичният си начин на трениране за известно време. Ето и програмата:

Първи ДЕН: Гръб

  1. Набиране - 5х10-15
  2. Гребане на Машина - 4х12
  3. Гребане с дъмбел - 4х12
  4. Хиперекстензии с тежест - 4х25,20,15,15

Втори ДЕН: Гърди

  1. Повдигане от лег с щанга - 8х12,10,10,8,8,6,4,4
  2. Полу-лег с дъмбели - 4х12
  3. Преси на машина - 4х15
  4. Кофички с тежест - 4х10
  5. Кросовър - 4х12

Трети ДЕН: Крака

  1. Клек с щанга - 7х10,8,6,5,4,3,3
  2. Лег-преси - 1 дроп серия до отказ
  3. Напъди - 4х20
  4. Разгъване краката от сед - 3х20
  5. Сгъване краката от лег - 3х20
  6. Повдигане за прасци от стоеж на машина - 3х20

Четвърти ДЕН: Рамена

  1. Военни преси - 7х10,8,6,5,4,3,3
  2. Арнолд преси - 4х12
  3. Вертолет - 4х12
  4. Разтваряне с дъмбели в страни - 3х15
  5. Разтваряне с дъмбели от наклон - 3х15

Пети ДЕН: Ръце

  1. Сгъване с щанга - 3х10
  2. Сгъване с дъмбели от наклон - 3х10
  3. Скотово сгъване - 3х10
  4. Разгъване с дъмбел -3х10
  5. Чуково сгъване - 3х10
  6. Разгъване на скрипец - 3х10
  7. Сгъване с щанга в надхват - 3х10

Шести ДЕН - ПОЧИВКА

Седми ДЕН - ПОЧИВКА

Крис Хемсуърт

 

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте, приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим една проста и базова тренировка за гръб, която ще даде необходимата ширина и плътност. Обикновено тренировката за гръб... Прочети повече
Насър Ел Сонбати е сред динозаврите с чудовищна мускулна маса през 90-те години на миналия век. Огромен и впечатляващ, Насър е и сред най-тежко трениращите... Прочети повече
Лий Прийст е една от суперзвездите на 90-те години на миналия век. Роден е на 6 юли 1972 година в Нюкясъл, Австралия. Още от малък... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар