Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как да влезем бързо във форма - Първа стъпка!

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 05 окт. 18 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Как да влезем бързо във форма? Няма човек, който да иска да се промени визуално и да не си задава този въпрос. И, тук обикновено ключовата дума "бързо"! А, защо е така?

Всеки бърза, всеки иска на момента да получи това което другите имат. Но не всеки отчита какво е коствало на другия да стигне до там където ти искаш. Едно нека да е ясно, резултатите идват само и единствено след систематична и последователна работа, за определен период от време. И, всичко започва със първата стъпка.

Първата стъпка е първата програма. Не зависимо дали сега започваме или се връщаме след дълга почивка, ние трябва да почнем от начало! От първата стъпка! Едва след това, на базата на тази първа стъпка ние ще може да надграждаме и да направим втората стъпка, след което трета и т.н. , но за това ще стане дума във следващи статии.

ПЪРВА СТЪПКА 

Започваме с най-стария тренировъчен подхват, който е издържал изпитанието на времето и доказано работещ - Тренировка на цялото тяло два или три пъти седмично. За целта подбираме 8 до 10 упражнения, които да натоварят всички основни мускулни групи, които имаме.

Тук тънкия момент е, че трябва да започнем по-лекичко и постепенно да увеличаваме натоварването. За това първата седмицата е "опознавателна" и идеята е да минем през всички упражнени с цел да придобием представа за какво става въпрос.

Програма:

  1. Клек
  2. Сгъване за задни бедра от лег
  3. Хиперекстензии
  4. Горен скрипец пред гърди
  5. Бенч- преси
  6. Разтваряне с дъмбели в страни прав
  7. Сгъване с щанга
  8. Френско разгъване от лег

Пояснения:

  • Всяка тренировка започва с 10 минути леко кардио за загряване и 1-2 упражнения за корем с по 2 серии
  • Всяко упражнение се прави с по две работни серии по следната схема:
  • - Първа седмица - 2х15 - три тренировки (понеделник-сряда-петък)
  • - Втора седмица - 2х12 - три тренировки (понеделник-сряда-петък)
  • - Трета седмица - 2х10 - три тренировки (понеделник-сряда-петък)
  • - Четвърта, Пета и Шеста седмица - 2х8 - две тренировки (понеделник-петък)
  • - Седма седмица - Пълна почивка
  • След като се мине един пълен цикъл почваме втори, но то този път тежестите са с 5% по-големи и така минаваме целия цикъл. Идеята е всеки цикъл да сме по-силни от предишния.

Тук умишлено са пренебрегнати някои от най-базовите упражнения и гръбнака е "само" от клек и лег, но повярвайте за момента е напълно достатъчно. А, когато тежестите станат доста големи в сравнение с началото, то е време за ВТОРА СТЪПКА! 🙂

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар