тренирай

Влез бързо във Форма - Трета част

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 27 окт. 18 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Навярно сте чували "летящата фраза", че лятно тяло се прави през зимата. Е, няма нищо по-вярно от това!

И, тук не става дума за сезони, а за време. Ако искате да изглеждате добре и във форма за лятото, сега е момента да се заемете с това! Не си мислете, че има време. НЕ, няма време!

Какво да правим?

Най-добрия начин да влезем бързо във форма е да тренираме цялото тяло! Мускулите са създадени да работят заедно и това е най-естествения начин да ги тренираме. Мислите, че е за начинаещи? Абсурд! Няма нищо подобно! Един съвет, вместо да вярвате на поредния инструктор с диплома от 3 дневен курс, то по-добре погледнете назад в миналото. Вижте телата на Стив Рийвс, Джон Гримек, Кланси Рос, Рег Парк и всеки един от 40-те и 50-те години на миналия век! Това са тела, който излъчват сила и мощ - тела, които излъчват красота и естетика. Тези тела са направени по този начин!

Понеделник: Тренировка с тежести

  1. Клек - 3х10
  2. Сгъване за задни бедра от лег - 3х10
  3. Повдигане от лег - 3х10
  4. Гребане с дъмбел - 3х10
  5. Раменни преси с дъмбели - 3х10
  6. Разгъване на скрипец - 2х10
  7. Сгъване с дъмбели - 2х10
  8. Повдигане на един крак за прасци - 2х15
  9. Планк - 2х30 секунди

Вторник: Кардио  30-40 минути

Сряда: ПОЧИВКА

Четвъртък: Тренировка с тежести

  1. Мъртва тяга с прави крака - 3х10
  2. Напъди - 3х10
  3. Полу-лег с дъмбели - 3х10
  4. Придърпване на горен на скрипец пред гърди - 3х10
  5. Вертолет - 3х10
  6. Френско разгъване от лег - 2х10
  7. Сгъване с щанга - 2х10
  8. Повдигане за прасци от стоеж на машина - 2х15
  9. Коремни преси от наклон - 2х20

Петък: Кардио 30-40 минути

Посочените серии са само работни. Преди тях се правят от 1 до 3 загряващи в зависимост от упражнението и тежестта, която се използва.

Нагласете си хранителния режим така, че да съответства на целите, които имате. В случай, че искате да сваляте килограми то намалете калориите с 20% от това което приемате нормално и влезте в калориен дефицит. Ако пък искате да качвате, калориите стават +20%. И в двата случай протеина е 2 гр на килограм телесно тегло, а останалите калории разпределяте между мазнините и въглехидратите!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Винаги сме твърдяли, че ефективната тренировка е малсимално простата тренировка. Такава съставена от малко на брой базови упражнения в, които да... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Чудите се как да тренирате ефективно, а нямате много време? Е, имам предложение за вас. По-долу ще видите една три дневна... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Обичате ли да тренирате бицепсите си? Излишен въпрос нали 🙂 Няма човек, който да не обича, е може и да се... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още