неделя , 18 ноември 2018
Начало » Тренировки » Влез бързо във Форма – Трета част
Влез бързо във Форма – Трета част

Влез бързо във Форма – Трета част

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Навярно сте чували „летящата фраза“, че лятно тяло се прави през зимата. Е, няма нищо по-вярно от това!

И, тук не става дума за сезони, а за време. Ако искате да изглеждате добре и във форма за лятото, сега е момента да се заемете с това! Не си мислете, че има време. НЕ, няма време!

Какво да правим?

Най-добрия начин да влезем бързо във форма е да тренираме цялото тяло! Мускулите са създадени да работят заедно и това е най-естествения начин да ги тренираме. Мислите, че е за начинаещи? Абсурд! Няма нищо подобно! Един съвет, вместо да вярвате на поредния инструктор с диплома от 3 дневен курс, то по-добре погледнете назад в миналото. Вижте телата на Стив Рийвс, Джон Гримек, Кланси Рос, Рег Парк и всеки един от 40-те и 50-те години на миналия век! Това са тела, който излъчват сила и мощ – тела, които излъчват красота и естетика. Тези тела са направени по този начин!

Понеделник: Тренировка с тежести

  1. Клек – 3х10
  2. Сгъване за задни бедра от лег – 3х10
  3. Повдигане от лег – 3х10
  4. Гребане с дъмбел – 3х10
  5. Раменни преси с дъмбели – 3х10
  6. Разгъване на скрипец – 2х10
  7. Сгъване с дъмбели – 2х10
  8. Повдигане на един крак за прасци – 2х15
  9. Планк – 2х30 секунди

Вторник: Кардио  30-40 минути

Сряда: ПОЧИВКА

Четвъртък: Тренировка с тежести

  1. Мъртва тяга с прави крака – 3х10
  2. Напъди – 3х10
  3. Полу-лег с дъмбели – 3х10
  4. Придърпване на горен на скрипец пред гърди – 3х10
  5. Вертолет – 3х10
  6. Френско разгъване от лег – 2х10
  7. Сгъване с щанга – 2х10
  8. Повдигане за прасци от стоеж на машина – 2х15
  9. Коремни преси от наклон – 2х20

Петък: Кардио 30-40 минути

Посочените серии са само работни. Преди тях се правят от 1 до 3 загряващи в зависимост от упражнението и тежестта, която се използва.

Нагласете си хранителния режим така, че да съответства на целите, които имате. В случай, че искате да сваляте килограми то намалете калориите с 20% от това което приемате нормално и влезте в калориен дефицит. Ако пък искате да качвате, калориите стават +20%. И в двата случай протеина е 2 гр на килограм телесно тегло, а останалите калории разпределяте между мазнините и въглехидратите!

 

Ultimate Nutrition 100% Prostar whey е храната за шампиони!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

...