тренирай

Тренировката с тежести на Брус Лий

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 19 сеп. 18 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Няма човек, който да не е чувал за Брус Лий, една легенда на бойните изкуства. Майстор на Кунг Фу и филмова звезда, на която се възхищават вече поколения наред.

Лий Юен Кам, както е истинското име на Брус Лий е роден на 27 ноември 1940 година, в Сан Франциско, САЩ в семейство на актьори от Хонг Конг. От малък е запален по бойните изкуства и съвсем млад става Кунг Фу майстор. Той е създателя и на стила Джийт Кун До.

Освен всичко това, Брус Лий е обичал да тренира с тежести. Първият му досек с тях е продиктуван от желанието му да качи тегло и да повиши силата си. Така Брус Лий от 54 кг при ръст 171 см успява да натрупа 15 кг мускулна маса и достига 69 кг.

Брус Лий е тренирал с тежести три пъти седмично в непоследователни дни, като обичайно това са били дните - Вторник, Четвъртък и Събота. Тренировката е била разделена на А и Б вариант, който се е редувал, всеки път.

Тренировка А:

  1. Изхвърляне на пудовка с една ръка - 2х8
  2. Клек с щанга - 2х12
  3. Пуловър с щанга - 2х8
  4. Повдигане от лег с щанга - 2х6
  5. "Добро утро" с щанга и прави крака - 2х8
  6. Сгъване с щанга - 2х8

Тренировка Б:

  1. Изхвърляне  на пудовка с една ръка - 3х6
  2. Клек с щанга - 4х6
  3. "Добро утро" с щанга и прави крака - 4х6
  4. Повдигане от лег с щанга - 4х5
  5. Сгъване с щанга - 4х6
Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ето, че дойде реда и на тази тренировка от програмата на Арнолд Шварценегер. Както и при тренировката на Майк Менцер, това... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да видим една базова програма за гръб от великия Дориан Йейтс. За нея прочетох преди доста години в едно... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Възможно ли е да натоварим цялото си тяло само с три упражнения?! Колкото и невероятно да звучо - да, възможно е!... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *