Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката с тежести на Брус Лий

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 19 сеп. 18 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Няма човек, който да не е чувал за Брус Лий, една легенда на бойните изкуства. Майстор на Кунг Фу и филмова звезда, на която се възхищават вече поколения наред.

Лий Юен Кам, както е истинското име на Брус Лий е роден на 27 ноември 1940 година, в Сан Франциско, САЩ в семейство на актьори от Хонг Конг. От малък е запален по бойните изкуства и съвсем млад става Кунг Фу майстор. Той е създателя и на стила Джийт Кун До.

Освен всичко това, Брус Лий е обичал да тренира с тежести. Първият му досек с тях е продиктуван от желанието му да качи тегло и да повиши силата си. Така Брус Лий от 54 кг при ръст 171 см успява да натрупа 15 кг мускулна маса и достига 69 кг.

Брус Лий е тренирал с тежести три пъти седмично в непоследователни дни, като обичайно това са били дните - Вторник, Четвъртък и Събота. Тренировката е била разделена на А и Б вариант, който се е редувал, всеки път.

Тренировка А:

  1. Изхвърляне на пудовка с една ръка - 2х8
  2. Клек с щанга - 2х12
  3. Пуловър с щанга - 2х8
  4. Повдигане от лег с щанга - 2х6
  5. "Добро утро" с щанга и прави крака - 2х8
  6. Сгъване с щанга - 2х8

Тренировка Б:

  1. Изхвърляне  на пудовка с една ръка - 3х6
  2. Клек с щанга - 4х6
  3. "Добро утро" с щанга и прави крака - 4х6
  4. Повдигане от лег с щанга - 4х5
  5. Сгъване с щанга - 4х6
Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар