сряда , 19 септември 2018
Начало » Звезди на 60-те и 70-те » Тренировката на БИЛ ПЪРЛ за Мистър Вселена 1967 година
Книгите, които ще те променят!
Тренировката на БИЛ ПЪРЛ за Мистър Вселена 1967 година

Тренировката на БИЛ ПЪРЛ за Мистър Вселена 1967 година

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим една тренировка на легендарния Бил Пърл в подготовката му за Мистър Вселена през 1967 година.

Бил Пърл е легендарен културист от 50-те и 60-те години. Дълги години той е олицетворение на сила и мощ.Печели всички най-значими титли за своето време.След прекратяване на бодибилдинг кариерата си Бил Пърл се отдава на треньорска дейност и става автор на няколко книги за трениране с тежести и здравословно хранене. Признат в целия свят,Бил Пърл става личен треньор на някои от най-големите звезди на 70-те и 80-те години. Само ще спомена влиянието, което той оказва на Майк Менцер в ранните му години и разбира се Крис Дикерсън – Мистър Олимпия за 1982 година, който се възползва от съветите на Бил Пърл през цялата си кариера, от началото до края.

В края средата на 60-те години на миналия век, културистите са тренирали вече по 6 пъти седмично, особено в месеците преди състезание. Пърл не е правил изключение. По долу ще видите оригиналната тренировъчна програма на Бил Пърл за Мистър Вселена 1967 – титла, която успява да спечели!

Тренировка А: Понеделник-Сряда-Петък

  1. Коремни преси – 1х100
  2. Завъртане на тялото с лост на рамената – 1х100 /за всяка страна/
  3. Повдигане на краката от лег – 1х100
  4. Навеждане с дъмбел в ръка към противоположния крак – 1х100 /за всяка страна/
  5. Разтваряне с дъмбели от наклон – 4х8
  6. Набиране с тесен хват – 4х8
  7. Разтваряне с дъмбели в страни – 4х8
  8. Набиране със среден хват – 4х8
  9. Разтваряне с дъмбели от наклон – 4х8
  10. Набиране с широк хват – 4х8
  11. Военни преси – 4х8
  12. Кофички с тежест – 4х8
  13. Раменни преси зад врат – 4х8
  14. Разтваряне с дъмбели в страни – 4х8
  15. Сгъване с щанга – 4х8
  16. Сгъване с дъмбели от наклон – 4х8
  17. Сгъване с дъмбели прав – 4х8

Тренировка Б: Вторник, Четвъртък, Събота

  1. Коремни преси – 1х100
  2. Завъртане на тялото с лост на рамената – 1х100 /за всяка страна/
  3. Повдигане на краката от лег – 1х100
  4. Навеждане с дъмбел в ръка към противоположния крак – 1х100 /за всяка страна/
  5. Сгъване с дъмбели прав – 4х8
  6. Разтваряне с дъмбели от наклон – 4х8
  7. Сгъване с дъмбели от наклон – 4х8
  8. Разтваряне от наклон на скрипец – 4х8
  9. Гребане с щанга от наклон – 4х8
  10. Разгъване краката на машина – 4х10
  11. Повдигане за прасци от стоеж на машина – 4х15
  12. Хекен клек – 4х10
  13. Повдигане за прасци от седеж на машина – 4х15
  14. Сгъване за задни бедра на машина – 4х10
  15. Бутане за прасци на лег-преса – 4х15

На пръв поглед изглежда, че няма никаква логика, но Пърл си знае работата. Целта му в тази подготовка е била да наблегне на рамената и ръцете за сметка на други по-добре развити при него мускули.

Бил Пърл – Мистър Вселена 1967

 

Екстра качество на Супер цена!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

Тази реклама ще се скрие след...