Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката на БИЛ ПЪРЛ за Мистър Вселена 1967 година

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 12 сеп. 18 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим една тренировка на легендарния Бил Пърл в подготовката му за Мистър Вселена през 1967 година.

Бил Пърл е легендарен културист от 50-те и 60-те години. Дълги години той е олицетворение на сила и мощ.Печели всички най-значими титли за своето време.След прекратяване на бодибилдинг кариерата си Бил Пърл се отдава на треньорска дейност и става автор на няколко книги за трениране с тежести и здравословно хранене. Признат в целия свят,Бил Пърл става личен треньор на някои от най-големите звезди на 70-те и 80-те години. Само ще спомена влиянието, което той оказва на Майк Менцер в ранните му години и разбира се Крис Дикерсън – Мистър Олимпия за 1982 година, който се възползва от съветите на Бил Пърл през цялата си кариера, от началото до края.

В края средата на 60-те години на миналия век, културистите са тренирали вече по 6 пъти седмично, особено в месеците преди състезание. Пърл не е правил изключение. По долу ще видите оригиналната тренировъчна програма на Бил Пърл за Мистър Вселена 1967 - титла, която успява да спечели!

Тренировка А: Понеделник-Сряда-Петък

  1. Коремни преси - 1х100
  2. Завъртане на тялото с лост на рамената - 1х100 /за всяка страна/
  3. Повдигане на краката от лег - 1х100
  4. Навеждане с дъмбел в ръка към противоположния крак - 1х100 /за всяка страна/
  5. Разтваряне с дъмбели от наклон - 4х8
  6. Набиране с тесен хват - 4х8
  7. Разтваряне с дъмбели в страни - 4х8
  8. Набиране със среден хват - 4х8
  9. Разтваряне с дъмбели от наклон - 4х8
  10. Набиране с широк хват - 4х8
  11. Военни преси - 4х8
  12. Кофички с тежест - 4х8
  13. Раменни преси зад врат - 4х8
  14. Разтваряне с дъмбели в страни - 4х8
  15. Сгъване с щанга - 4х8
  16. Сгъване с дъмбели от наклон - 4х8
  17. Сгъване с дъмбели прав - 4х8

Тренировка Б: Вторник, Четвъртък, Събота

  1. Коремни преси - 1х100
  2. Завъртане на тялото с лост на рамената - 1х100 /за всяка страна/
  3. Повдигане на краката от лег - 1х100
  4. Навеждане с дъмбел в ръка към противоположния крак - 1х100 /за всяка страна/
  5. Сгъване с дъмбели прав - 4х8
  6. Разтваряне с дъмбели от наклон - 4х8
  7. Сгъване с дъмбели от наклон - 4х8
  8. Разтваряне от наклон на скрипец - 4х8
  9. Гребане с щанга от наклон - 4х8
  10. Разгъване краката на машина - 4х10
  11. Повдигане за прасци от стоеж на машина - 4х15
  12. Хекен клек - 4х10
  13. Повдигане за прасци от седеж на машина - 4х15
  14. Сгъване за задни бедра на машина - 4х10
  15. Бутане за прасци на лег-преса - 4х15

На пръв поглед изглежда, че няма никаква логика, но Пърл си знае работата. Целта му в тази подготовка е била да наблегне на рамената и ръцете за сметка на други по-добре развити при него мускули.

Бил Пърл - Мистър Вселена 1967
Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар