понеделник , 18 март 2019
Начало » Тренировъчни принципи » ПЕТ съвета от Арнолд за трудно качващи Мускулна Маса
ПЕТ съвета от Арнолд за трудно качващи Мускулна Маса

ПЕТ съвета от Арнолд за трудно качващи Мускулна Маса

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Когато става дума за културизъм, едно от първите имена за които се сещаме е на живата легенда Арнолд Шварценегер. Наистина няма човек, който да прави мускули и да не знае, кое е той. Е, може да има някой, но или живее изолиран високо в планината или не знае какво е интернет.

Седем пъти Мистър Олимпия, пет пъти Мистър Вселена, Мистър Европа и още много титли. Този, човек просто остави следа в спорта, която трудно би се заличила скоро. Сега нека да видим какво ни съветва Шварценегер, когато искаме да качим мускулна маса и не се получава.

Съвет №1 : Хранете се 5 или 6 пъти на равномерни интервали през целия ден. Тялото ви постоянно трябва да е снабдено с необходимите хранителни вещества за растеж на нови мускули.

Съвет №2 : – Приемайте бързи въглехидрати в рамките на 30 минути след тренировка. Въпреки, че през деня трябва да избягваме бързите въглехидрати, то във времето след тренировка те ще са ни най-полезни. Простите (бързи) въглехидрати по-бързо ще бъдат усвоени. Това от една страна ще повдигне нивото на инсулина, което ще стопира катаболните процеси и от друга по-бързо ще започне възстановяването на изразходвания гликоген.

Съвет №3 : – Тренирайте не повече от 4 дни в седмицата, понякога най-добре е да са само три. Мускула расте извън залата, а не вътре когато тренираме. С тренировката ние създаваме стимул за растеж, но самото нарастване на мускулите става по време на почивката.

Съвет №4 : – Приемайте между 30 и 50 грама протеин според теглото си през 3 часа. За да изградим нови мускули, ни трябва протеин – много протеин! Захранвайте равномерно тялото си с протеин и бъдете сигурни, че приемате достатъчно!

Съвет №5 : – Използвайте протеинови шейкове. С тях лесно може да си набавите необходимото количество, което не ви достига. От друга страна ако с храната ви всичко е наред, един протеинов шейк за всеки случай допълнително, няма да е излишен.

100% Хидролизиран Суроватъчен протеин!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

7 коментара

  1. WinterSoldier

    Аз ще добавя само да не залиташ по модерни научни неща, защото те са добре забравени стари! Гледай си основните движения – клек, лег,тяга, раменна преса и си прогресирай в тях! Добавяй тежести, подобрявай техника, за да може да има нов стимул за растеж! Спи си 8 часа хапвай си по 2 гр протеин на тегло, по-малко стрес и това ти е играта! Успех ти пожелавам! 🙂

    • Момчил Алексиев

      Избройхте точно и ясно приоритетите ми!!!
      Лошото (до някъде) е, че тренирам сам, направих си собствена зала и като изключим нета нама от къде да черпя инфо и съвети. Но пък от др страна всяка тренировка е стегната, концентрирана и на лимита ми. Няма кой и какво да ме разсейва. Този месец следва да добавим още желязо към наличното, така малко по малко, лека полека, бавно и последоователно…напред.

      • Александър Георгиев

        Навремето Дориан Йейтс бе казал в едно интервю, че е имам късмет да няма в неговия град известни културисти и кого да пита, когато започвал. За това 6 месеца чел всичко до което се добере като информация преди първата си тренировка. А, след това експериментирал, анализирал, слушал тялото си и така стигнал до неговата тренировка!

        С други думи не разчитай на чуждо мнение, изгради си твое, на базата на твоя опит, а информацията която приемаш винаги пречупвай през твоята призма 🙂

  2. Момчил Алексиев

    Благодатя Ви за одговора!!!
    Малко я карам „защо трябва да е лесно, като може да е трудно“
    Общо взето от 10 месеца съм в „желязната игра“ Първите седем чистих, от 106 кг станах 80 кг и си мислех, че е трудно да се спазва 20 % дефицит, но след като посригнах целта се започна дъвкането на храна…хах не е лесно.
    Искам да благодаря на Вас и на др като Вас който споделят опита си безвъзмезно с всички нас обикновенните трениращи. Желая успех и мн кг (мм) на всички.

  3. WinterSoldier

    Абе бумкай си по 2 грама на килограм телесно тегло, активно пасивно и т.н много казуистика става! Вкарвай си протеин, ако не можеш да си набавиш достатъчно от храната, зависи колко кг си вече над 90-100 кг е малко по-трудно да е само от храна 🙂

  4. Момчил Алексиев

    Два въпроса възникнаха след като прочетох статията, ще се радвам на помоща Ви за да ги разясним.
    1.Количеството протеин на база тегло и ли на база активно тегло да го смятаме (след като извадим %мазнини)
    2.Удачно ли е да допълваме дневните нужди на белтъчени с протейнов шейк или е по удачно да се стараем да го набавим с храната, а протейна на прах да остане като бонус?!

    Стремя се да приемам по 2~2.2 гр на АКТИВНО ТЕГЛО без в тези сметки да включвам добавката. Мн по-лесно ще е ако я смятам и нея в тези сметки. Става въпрос за два шейка на ден, но все пак това са си 50 гр. белтъчени.

    • Александър Георгиев

      Здрасти Момчил, карай го по-простичко. Няма нужда от сложни сметки, 2 гр на общо тегло – така ще си сигурен, че покриваш активното тегло + горница за растеж. На втория въпрос, всичко се брои, но е добре по-голямата част да е от храна. Не прави нещата сложи и карай по най-малкото съпротивление. Поздрави и Успех!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*