Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

МУСКУЛИ за простосмъртни - 3

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 27 сеп. 18 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Продължаваме със серията Мускули за простосмъртни. Както не веднъж до тук коментирахме, ние сме обикновени хора, които тренираме във свободното си време. В такъв случай, няма никакъв смисъл да тренираме като културисти, на които това им е работата.

Един умен човек бе казал "Ако ще изкачваш стълбата на успеха, първо се увери, че е подпряна на правилната стена". И, така приятели, днес ще ви покажа още една типична "обикновена" тренировка!

Понеделник:

  1. Клек - 2х5-7
  2. Бенч-преси - 2х5-7
  3. Бутане от лег с тесен хват - 1х8-10
  4. Гребане с щанга - 2х8-10
  5. Набиране до брадичката с подхват - 1х макс
  6. Вертолет - 2х8-10
  7. Прасци на машина от стоеж - 2х10-15

Четвъртък:

  1. Клек - 2х10-15
  2. Частична мъртва тяга - 1х5-7
  3. Горен скрипец пред гърди - 2х8-10
  4. Военни преси - 2х5-7
  5. Кофички - 2х макс
  6. Сгъване с щанга - 2х8-10
  7. Прасци на машина от седеж - 2х10-15

Тренираме цялото тяло два пъти седмично с възможно най-добрите упражнения за целта. Всичко основно е покрито. Всеки мускул тренираме по-различен начин във всяка тренировка. Единствено клека се запазва като упражнение, но тук редуваме тежък и лек клек. В понеделник товарим щангата с колкото можем за 5 до 7 повторения и правим две тежки серии. В четвъртък е лекия клек там намаляваме тежестта с 20-25% и правим две работни серии с 10 до 15 повторения!

Всички показани серии са работно. Преди тях правим от 1 до 3 загряващи серии в зависимост от упражнението и тежестта, с която го изпълняваме.

Всяка тренировка започва с 10 минути ниско интензивно кардио и 2-3 упражнения за корем с 2-3 серии.

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още