Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как тренира Шон Роден - Мистър Олимпия 2018

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 16 сеп. 18 от Александър Георгиев

Шон Роден е професионален културист, роден на 2 април 1975 година в Кингстън, Ямайка. Висок 178 см и със състезателно тегло от 109 кг Шон Роден притежава една уникална фигура! Симетрията, която показва му донесе и най-голямата титла в бодибилдинга през 2018-та. Така на 43 години, Шон Роден става едва 14-тият Мистър Олимпия в цялата 53 годишна история на най-великото бодибилдинг състезание.

Вижте, кои са другите Шампиони - ТУК!

Шон Роден тренира четири пъти седмично, като преди всяка тренировка загрява с 20 минути кардио. Изпълнява всяко едно упражнение прецизно със скорост на повторенията 2-1-2 секунди!

ПОНЕДЕЛНИК: Гърди + Трицепс

  1. Полу-лег с дъмбели -4х12,10,8,6 в суперсерия с:
  2. Повдигане от лег с щанга - 4х12,10,8,6
  3. Кросовър - 4х12,10,8,6
  4. Бутане от лег с тесен хват - 4х12,10,8,6
  5. Разгъване с въже над глава - 4х12,10,8,6
  6. Разгъване на скрипес с обратен хват - 4х12,10,8,6

ВТОРНИК: Крака

  1. Клек - 5х15,12,10,8,8
  2. Лег-преси - 4х12,10,8,6
  3. Разгъване на машина - 4х10
  4. Тяга с прави крака - 4х10
  5. Сгъване на машина за задни бедра - 4х12,10,8,6
  6. Повдигане за прасци от стоеж на машина - 4х15
  7. Повдигане за прасци от седеж на машина - 4х15

СРЯДА: Почивка

ЧЕТВЪРТЪК: Рамена

  1. Военни преси - 4х12,10,8,6
  2. Разтваряне в страни с дъмбели - 4х12,10,8,8
  3. Разтваряне с дъмбели от наклон - 4х12,10,8,8
  4. Повдигане на раменете с щанга за трапец - 3х10

ПЕТЪК: Гръб + Бицепс

  1. Набиране пред гърди с тежест - 4х12,10,8,6
  2. Горен скрипец пред гърди - 4х12,10,8,6
  3. Гребане на долен скрипец - 4х12,10,8,6
  4. Гребане с дъмбел - 4х12,10,8,6
  5. Сгъване с дъмбели прав - 4х12,10,8,6
  6. Чуково сгъване с дъмбели - 4х12,10,8,6

СЪБОТА и НЕДЕЛЯ: Почивка

Шон Роден - Мистър Олимпия 2018

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар