Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Базова Тренировка от Дон Рос

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 09 сеп. 18 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дон Рос е известен американски културист, борец, бодибилдинг писател и телевизионен водещ от 70-те и 80-те години на 20-ти век. Днес ще видим една негова базова програма, която той препоръчва в списание Muscleblasting от 1988 година. 

ТРЕНИРОВКА:

  1. Военни преси - 2-3х8-10
  2. Повдигане от лег - 2-3х8-10
  3. Гребане с щанга - 2-3х8-10
  4. Бутане от лег с тесен хват - 2-3х8-10
  5. Сгъване с щанга - 2-3х8-10
  6. Клек -2-3х8-10 в суперсерия с:
  7. Повдигане на пръсти със същата щанга - 2-3х8-10
  8. Мъртва тяга с прави крака - 2-3х8-10

Пояснения:

  • Тренира се три пъти седмично в не последователни дни: Понеделник, Сряда, Петък или Вторник, Четвъртък, Събота.
  • Седмица 1 до 4: Правят се 2 серии по 10 повторения с постоянна тежест за упражнение. Тежестта трябва да е такава, че повторенията са стриктни и направени с усилие.
  • Седмица 6 до 8: Правят се 3 серии изпълнени в пирамида, като във всяка серия се повишава тежестта за 8 до 10 повторения.
  • Седмица 9: ПОЧИВКА

Дон Рос

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар