тренирай

Базова Тренировка от Дон Рос

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 09 сеп. 18 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дон Рос е известен американски културист, борец, бодибилдинг писател и телевизионен водещ от 70-те и 80-те години на 20-ти век. Днес ще видим една негова базова програма, която той препоръчва в списание Muscleblasting от 1988 година. 

ТРЕНИРОВКА:

  1. Военни преси - 2-3х8-10
  2. Повдигане от лег - 2-3х8-10
  3. Гребане с щанга - 2-3х8-10
  4. Бутане от лег с тесен хват - 2-3х8-10
  5. Сгъване с щанга - 2-3х8-10
  6. Клек -2-3х8-10 в суперсерия с:
  7. Повдигане на пръсти със същата щанга - 2-3х8-10
  8. Мъртва тяга с прави крака - 2-3х8-10

Пояснения:

  • Тренира се три пъти седмично в не последователни дни: Понеделник, Сряда, Петък или Вторник, Четвъртък, Събота.
  • Седмица 1 до 4: Правят се 2 серии по 10 повторения с постоянна тежест за упражнение. Тежестта трябва да е такава, че повторенията са стриктни и направени с усилие.
  • Седмица 6 до 8: Правят се 3 серии изпълнени в пирамида, като във всяка серия се повишава тежестта за 8 до 10 повторения.
  • Седмица 9: ПОЧИВКА

Дон Рос

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! В днешната статия ще видим един страхотен начин, как да тренираме цялото си тяло когато разполагаме само с чифт дъмбели. Нека... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Винаги сме твърдяли, че ефективната тренировка е малсимално простата тренировка. Такава съставена от малко на брой базови упражнения в, които да... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Чудите се как да тренирате ефективно, а нямате много време? Е, имам предложение за вас. По-долу ще видите една три дневна... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още
Стив Рийвс