сряда , 19 септември 2018
Начало » Тренировки » Базова Тренировка от Дон Рос
Книгите, които ще те променят!
Базова Тренировка от Дон Рос

Базова Тренировка от Дон Рос

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дон Рос е известен американски културист, борец, бодибилдинг писател и телевизионен водещ от 70-те и 80-те години на 20-ти век. Днес ще видим една негова базова програма, която той препоръчва в списание Muscleblasting от 1988 година. 

ТРЕНИРОВКА:

  1. Военни преси – 2-3х8-10
  2. Повдигане от лег – 2-3х8-10
  3. Гребане с щанга – 2-3х8-10
  4. Бутане от лег с тесен хват – 2-3х8-10
  5. Сгъване с щанга – 2-3х8-10
  6. Клек –2-3х8-10 в суперсерия с:
  7. Повдигане на пръсти със същата щанга – 2-3х8-10
  8. Мъртва тяга с прави крака – 2-3х8-10

Пояснения:

  • Тренира се три пъти седмично в не последователни дни: Понеделник, Сряда, Петък или Вторник, Четвъртък, Събота.
  • Седмица 1 до 4: Правят се 2 серии по 10 повторения с постоянна тежест за упражнение. Тежестта трябва да е такава, че повторенията са стриктни и направени с усилие.
  • Седмица 6 до 8: Правят се 3 серии изпълнени в пирамида, като във всяка серия се повишава тежестта за 8 до 10 повторения.
  • Седмица 9: ПОЧИВКА

Дон Рос

Екстра качество на Супер цена!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

Тази реклама ще се скрие след...