сряда , 19 септември 2018
Начало » Хранене » Хранене за Мускулна маса от Шон Рей
Книгите, които ще те променят!
Хранене за Мускулна маса от Шон Рей

Хранене за Мускулна маса от Шон Рей

Въпреки, че не е сред най-масивните билдери, Шон Рей определено знае как стават нещата. При ръст 170 см и състезателно тегло от 93-96 кг, Рей изгражда една от най-симетричните и красиви физики в бодибилдинга.

Едва 20 годишен, през 1985 година става младежки световен шампион, а две години по-късно отново печели Националното първенство, но този път категорията е мъже. Тази победа му дава и профи карта, като по този начин става един от най-младите професионалисти. Фигурата на Рей е уникална и той винаги е сред фаворитите във всяко едно състезание на което се явява. Нещо повече, дори има две 2-ри места на Мистър Олимпия!

Нека сега да видим типичната диета на Шон Рей в период на натрупване:

Първо Хранене:  10 яйчни белтъка, 3 жълтъка, голяма купа овесена каша, говеждо месо, пълнозърнест хляб

Второ Хранене: телешки пържоли, картофи, ядки

Трето Хранене: три големи парчета пилешки гърди, ориз, бадеми

Четвърто Хранене: макарони с говежда кайма, гъби и чушки

Пето Хранене: 12 яйчни белтъка, 1 жълтък, овесена каша с банани или ягоди

Шесто Хранене: две филии пълнозърнест хляб с фъстъчено масло

Екстра качество на Супер цена!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

Тази реклама ще се скрие след...