тренирай

Хранене за Мускулна маса от Шон Рей

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 16 авг. 18 от Александър Георгиев

Въпреки, че не е сред най-масивните билдери, Шон Рей определено знае как стават нещата. При ръст 170 см и състезателно тегло от 93-96 кг, Рей изгражда една от най-симетричните и красиви физики в бодибилдинга.

Едва 20 годишен, през 1985 година става младежки световен шампион, а две години по-късно отново печели Националното първенство, но този път категорията е мъже. Тази победа му дава и профи карта, като по този начин става един от най-младите професионалисти. Фигурата на Рей е уникална и той винаги е сред фаворитите във всяко едно състезание на което се явява. Нещо повече, дори има две 2-ри места на Мистър Олимпия!

Нека сега да видим типичната диета на Шон Рей в период на натрупване:

Първо Хранене:  10 яйчни белтъка, 3 жълтъка, голяма купа овесена каша, говеждо месо, пълнозърнест хляб

Второ Хранене: телешки пържоли, картофи, ядки

Трето Хранене: три големи парчета пилешки гърди, ориз, бадеми

Четвърто Хранене: макарони с говежда кайма, гъби и чушки

Пето Хранене: 12 яйчни белтъка, 1 жълтък, овесена каша с банани или ягоди

Шесто Хранене: две филии пълнозърнест хляб с фъстъчено масло

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Почти всеки трениращ във фитнес залата знае, кое е Джон Сина. Знае, че е сред най-известните кечисти в света, знае и... Прочети повече
Биг Рами е сред най-масивните културисти днес. Той успява да изкара на сцената физика от над 130 кг, с която печели редица титли, сред които... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Както не веднъж сме коментирали, закуската заедно със след тренировъчното хранене са най-важните за деня. Нека да поговорим за закуската. Тя... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още
Стив Рийвс