Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Само за Хардгейнъри

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 20 авг. 18 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Не веднъж е ставало дума тук - да си Хардгейнър не означава, че непременно трябва да си слаб. Това определение включва всички, които трудно правят мускули. От слабите тинейджъри, до свръх заети и ангажирани мъже на средна възраст. Общото между тях е,че нямат резултат от труда си в залата! Не виждат полза от усилията си и тъпчат на едно и също място с месеци дори години наред.

В този случай аз обикновено цитирам Стюърт МакРобърт: "Вие сте този, който трябва да свърже опита си, физическото си състояние, ограниченията от начина си на живот, тренировъчните условия, умствената си нагласа, интересите и целите си...Само тогава можете да съставите тренировъчна програма, която ще е най-подходящата за Вас! "

И, така ако трудно качвате килограми, имате много ангажименти, трудно се възстановявате, не може да съчетаете тренировки, семейство, работа, стрес и т.н. То забравете какво пише "Мистър Еди кой си", забравете, че понеделник е ден за гърди и всякакъв друг фитнес фолклор. Просто е време за радикални мерки!

Днес ще ви покажа една програма, която много пъти ме е спасявала в тежки времена. Тренира се "само" два пъти седмично. Подредете си седмицата така, че да имате време за две здрави тренировки, в които да дадете всичко от себе си. Останалите дни? Ами през останалите дни си изграждайте живота и преодолявайте препятствията, които ви поставя!

Събота:

  1. Преден клек - 2х10-15
  2. Румънска мъртва тяга - 2х5-7
  3. Горен скрипец с тесен подхват - 2х8-10
  4. Милитъри преси - 2х5-7
  5. Кофички - 2х8-10
  6. Сгъване с щанга - 2х8-10
  7. Повдигане на един крак с дъмбел в ръка - 2х15-20

Сряда:

  1. Клек - 2х10-15
  2. Бенч-преси - 2х5-7
  3. Набиране - 2х8-10
  4. Раменни преси с дъмбели - 2х8-10
  5. Сгъване с дъмбели-2х8-10
  6. Повдигане за прасци на машина - 2х15-20

Това са двата тренировъчни дни. Вие може да си ги подредите така, че да е според вашия график. Идеята е да се тренира цялото тяло през 2 или 3 дни с различни базови упражнения в две работни серии.  Също така тук, както във всяка една тренировъчна програма търси ме прогрес в основните движения. Трябва да е ясно, не вдигнем ли тежестите то и мускулите ще са си същите.

Корема може да тренирате в началото на всяка тренировка като част от загряването или в къщи с 1-2 упражнения 2-3 пъти седмично.

Сподели с приятели

Подобни статии

Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар