събота , 15 декември 2018
Начало » Звезди на 80-те и 90-те » Тренировка за Рамена от Еди Робинсън
Тренировка за Рамена от Еди Робинсън

Тренировка за Рамена от Еди Робинсън

Еди Робинсън е един от може би най-силните и надарени културист през 80-те и 90-те години на миналия век. Роден през 1964 година, неговата спортна кариера започва от най-ранна възраст с бокс, а впоследствие и американски футбол. Там той се запознава и със силовите тренировки, в които има такъв успех, че скоро става шампион в няколко състезания по силов трибой за младежи.

Тежките щанги успяват да му изградят доста мускули и не след дълго той поглежда към състезанията по културизъм. През 1982 година се явява на  първото си състезание едва 18 годишен и става шампион. През същата година Еди излиза общо 6 пъти на сцената, като печели три от състезанията, два пъти е втори и веднъж трети. Това е доста обещаващо и Робинсън решава да се фокусира изцяло върху бодибилдинга.

През следващата година печели всичките четири състезания на които се явява. Междувременно продължава да тренира тежко и с големи тежести, което му позволява през 1984 година да спечели 2 състезания по културизъм и забележете цели 4 по силов трибой, ей така между другото 🙂

През 1985 година бодибилдинга минава на заден план и Еди участва само на силови състезания. Година по-късно 1986-та е върховата за Еди Робинсън. На 22 години той успява да спечели Младежкия Национален Шампионат на Америка по културизъм и изгрява официално в национален мащаб. Всички бодибилдинг списания са пълни с негови снимки, а Америка има нова звезда.

Но, това не е всичко! През същата година Еди печели три състезания по вдигане от лег! Като освен при младежите става шампион и при мъжете. Това не е случайно. Еди Робинсън успява да вдигне цели 610 паунда или 276,94 кг, при лично тегло малко под 100 кг!

Кариерата на Еди Робинсън продължава до 1999 година, когато на 35 слиза за винаги от сцената. Има не лоша кариера при професионалистите, най-доброто класиране на Олимпия е 10-то място през 1990 година!

Тренировка за рамене:

  1. Военни преси – 4х10,8,8,6
  2. Вертолет – 4х10,8,8,6
  3. Разтваряне с дъмбели в страни – 4х10,8,8,6
  4. Разтваряне с дъмбели от наклон – 3х10,8,8

Еди Робинсън

 

 

Ultimate Nutrition 100% Prostar whey е храната за шампиони!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

Скрива се след...