Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировка за Рамена от Еди Робинсън

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 12 юли 18 от Александър Георгиев

Еди Робинсън е един от може би най-силните и надарени културист през 80-те и 90-те години на миналия век. Роден през 1964 година, неговата спортна кариера започва от най-ранна възраст с бокс, а впоследствие и американски футбол. Там той се запознава и със силовите тренировки, в които има такъв успех, че скоро става шампион в няколко състезания по силов трибой за младежи.

Тежките щанги успяват да му изградят доста мускули и не след дълго той поглежда към състезанията по културизъм. През 1982 година се явява на  първото си състезание едва 18 годишен и става шампион. През същата година Еди излиза общо 6 пъти на сцената, като печели три от състезанията, два пъти е втори и веднъж трети. Това е доста обещаващо и Робинсън решава да се фокусира изцяло върху бодибилдинга.

През следващата година печели всичките четири състезания на които се явява. Междувременно продължава да тренира тежко и с големи тежести, което му позволява през 1984 година да спечели 2 състезания по културизъм и забележете цели 4 по силов трибой, ей така между другото 🙂

През 1985 година бодибилдинга минава на заден план и Еди участва само на силови състезания. Година по-късно 1986-та е върховата за Еди Робинсън. На 22 години той успява да спечели Младежкия Национален Шампионат на Америка по културизъм и изгрява официално в национален мащаб. Всички бодибилдинг списания са пълни с негови снимки, а Америка има нова звезда.

Но, това не е всичко! През същата година Еди печели три състезания по вдигане от лег! Като освен при младежите става шампион и при мъжете. Това не е случайно. Еди Робинсън успява да вдигне цели 610 паунда или 276,94 кг, при лично тегло малко под 100 кг!

Кариерата на Еди Робинсън продължава до 1999 година, когато на 35 слиза за винаги от сцената. Има не лоша кариера при професионалистите, най-доброто класиране на Олимпия е 10-то място през 1990 година!

Тренировка за рамене:

  1. Военни преси - 4х10,8,8,6
  2. Вертолет - 4х10,8,8,6
  3. Разтваряне с дъмбели в страни - 4х10,8,8,6
  4. Разтваряне с дъмбели от наклон - 3х10,8,8
Еди Робинсън
Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар