тренирай

Тренировка за Рамена от Еди Робинсън

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 12 юли 18 от Александър Георгиев

Еди Робинсън е един от може би най-силните и надарени културист през 80-те и 90-те години на миналия век. Роден през 1964 година, неговата спортна кариера започва от най-ранна възраст с бокс, а впоследствие и американски футбол. Там той се запознава и със силовите тренировки, в които има такъв успех, че скоро става шампион в няколко състезания по силов трибой за младежи.

Тежките щанги успяват да му изградят доста мускули и не след дълго той поглежда към състезанията по културизъм. През 1982 година се явява на  първото си състезание едва 18 годишен и става шампион. През същата година Еди излиза общо 6 пъти на сцената, като печели три от състезанията, два пъти е втори и веднъж трети. Това е доста обещаващо и Робинсън решава да се фокусира изцяло върху бодибилдинга.

През следващата година печели всичките четири състезания на които се явява. Междувременно продължава да тренира тежко и с големи тежести, което му позволява през 1984 година да спечели 2 състезания по културизъм и забележете цели 4 по силов трибой, ей така между другото 🙂

През 1985 година бодибилдинга минава на заден план и Еди участва само на силови състезания. Година по-късно 1986-та е върховата за Еди Робинсън. На 22 години той успява да спечели Младежкия Национален Шампионат на Америка по културизъм и изгрява официално в национален мащаб. Всички бодибилдинг списания са пълни с негови снимки, а Америка има нова звезда.

Но, това не е всичко! През същата година Еди печели три състезания по вдигане от лег! Като освен при младежите става шампион и при мъжете. Това не е случайно. Еди Робинсън успява да вдигне цели 610 паунда или 276,94 кг, при лично тегло малко под 100 кг!

Кариерата на Еди Робинсън продължава до 1999 година, когато на 35 слиза за винаги от сцената. Има не лоша кариера при професионалистите, най-доброто класиране на Олимпия е 10-то място през 1990 година!

Тренировка за рамене:

  1. Военни преси - 4х10,8,8,6
  2. Вертолет - 4х10,8,8,6
  3. Разтваряне с дъмбели в страни - 4х10,8,8,6
  4. Разтваряне с дъмбели от наклон - 3х10,8,8
Еди Робинсън
Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Винаги сме твърдяли, че ефективната тренировка е малсимално простата тренировка. Такава съставена от малко на брой базови упражнения в, които да... Прочети повече
Маркус Рул е немски професионален културист от края на 90-те години на миналия век и началото на този. В своя пик може да се похвали... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Чудите се как да тренирате ефективно, а нямате много време? Е, имам предложение за вас. По-долу ще видите една три дневна... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още