Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Пътя към По-Големите МУСКУЛИ - 5 неоспорими закона

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 01 юли 18 от Александър Георгиев

Закон № 1: Вдигни калориите

Ако стоите на едно и също място и кантара не мърда, то това означава, че енергията която приемате с храната е равна на тази, която изразходвате. Колкото и здраво да тренирате, колкото и протеин да пиете, то няма да мръднете и грам, преди да нарушите това равенство в полза на приема. Не е нужно да си голям математик, за да разбереш, че трябва да ядеш повече за да качиш тегло, а от там и сантиметри. Всичко е въпрос на цифри! Колко повече? Добра основа е да увеличите дневния прием на калории с 10 или 15%

Закон №2: Първо протеина

Винаги почвайте сметките от протеина. Той е най-важния! Той е градивния материал и не случайно старите хора казват "месо се прави от месо". След като сме определили калориите, то нека да спазим и златното правило за прием на протеин и то е 2 гр белтъчини на килограм телесно тегло. Или с други думи, тежиш 75 кг протеина трябва да ти е 150 гр. Тук говорим за качествен протеин като месо, яйца, извара, мляко и т.н. Разбира се може да ползвате и протеинови пудри, но те са просто допълнение.

Закон №3: Въглехидрати и мазнини 

След като сметнахме протеина, то останалите калории трябва да се запълнят от въглехидрати и мазнини. Това са двата източника, които ни дават енергия. Тук има няколко варианта или "високи" въглехидрати и "ниски" мазнини или обратното, разбира се може и баланс между двете. Лично аз предпочитам първия вариант в тренировъчните дни, а втория в почивните. Най-важно е всичко да е в рамките на определените калории!

Закон №4: Тренировка

За да стане един мускул по-голям, то той трябва да стане по-силен. Най-добре това се получава с добрите, стари и базови упражнения. Може да не е секси, но работи! Клек, тяга, лег, военни преси, кофички и набиране са хляба и солта на ефективната тренировка. Това са упражненията, които товарят цели мускулни зони. Тази групичка, трябва да е в основата на всяка една тренировъчна програма. Те карат цялото тяло да става по-силно, а това е царския път към растежа на мускулите!

Закон №5: Почивка

Няма как да вдигнете силата и размера си без адекватна почивка. В залата създаваме стимула, а извън нея растем. Дори всичко до тук да е изпълнено на 100%, ако не почивате правилно резултат няма да има. И тук отново имаме едно златно правило. Почивните дни да са повече от тренировъчните. Това се отнася най-вече за нас обикновените трениращи за които бодибилдинга не е професия! Или иначе казано, тренирайте не повече от три пъти седмично!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес видим любимите упражнения на Арнолд Шварценегер, който според него трябва да са в основата на всяка една програма, що... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! През 70-те години на миналия век се заражда Златната Ера на бодибилдинга. Това е времето на Арнолд, Франко Колумбо, Лу Фериньо,... Прочети повече
Грешка №1: Фокусиране върху тежестта От много години постоянно повтаряне, че за да стане един мускул по-голям, то той трябва да стане по-силен! Но....приемането буквално... Прочети повече

1 коментара

  1. Какво означава почивка и как да прекарваме почивните дни?
    Аз тогава карам колело, бягам, плувам, карам суп борд или съм из планината и горите на разходка. Правилно ли е това или просто почивката да бъде наистина почивка, както повечето го разбират - лежане в леглото, на дивана пред компа, пред телевизора и т.н.?

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар