петък , 17 август 2018
Начало » Тренировъчни принципи » Пет съвета за по-бързо топене на мазнини
Трябва ти повече мускулна маса? СМЕНИ ТАКТИКАТА!
Пет съвета за по-бързо топене на мазнини

Пет съвета за по-бързо топене на мазнини

Съвет №1 – Създайте калориен дефицит

Няма да стопите и грам излишна мазнина докато калорийният ви прием не стане със знак минус. Това е най-важното условие! Намалете притока на енергия към тялото и то ще се принуди да използва своя запас. А, подкожните мазнини на практика са нищо друго освен запаси от енергия. Отрежете 20% от калориите и вече сте стъпили на правия път.

Съвет №2 – Намалете нивата на стрес

Лесно е да се каже, но повярвайте това е важно. Намаляването на стреса е ключов фактор ако искаме да загубим мазнини. Стресът разрушава инсулиновата ни чувствителност, което от своя страна води до натрупване на излишни мазнини. Освен това високите нива на кортизол, повишени поради стрес, също активират рецепторите за съхранение на мазнини. Признаците, че сме претоварени, включват прекомерно високи нива на телесните мазнини, постоянна умора, раздразнителност и липса на мотивация. Претренирането има подобни симптоми, тъй като високите нива на стрес са един от ключовите фактори за намаляване на способността ни да се възстановим от тренировките.

Съвет №3 – Задължително закусвайте

Закуската е най-важното хранене за деня. Никога не пропускайте закуска. Разбирам, че има различни течения и теории, но практиката доказва полезността на това твърдение. Първото ви хранене след като станете от сън, трябва да съдържа качествени белтъчини, фибри, малко сложни въглехидрати и полезни растителни мазнини. Дайте на тялото нужните съставки и не се притеснявайте да приемете 30 дори 40 % от  калориите необходими ви за деня.

Съвет №4 – Пийте много вода

Пийте вода преди, след и между храненията. Абсолютния минимум е по една чаша (250-300 мл) на всеки 10 кг телесно тегло. Водата е жизнено важна за нашето тяло. Всяка една наша клетка съдържа приблизително 70% вода. Хората, често бъркат глада с жаждата. Когато „огладнеете“ между храненията – пийте вода. Пиенето на студена вода изгаря допълнително калории. Това е така, тъй като след като я изпием ние отделяме допълнителна енергия да я затоплим до телесната ни температура.

Съвет №5 – Не консумирайте преработени храни

Стойте далеч от готовите храни. Колкото повече една храна е минала преработка и човешка намеса, толкова тя ни отдалечава от целта. Консумирайте само естествени храни приготвени чрез печене и варене.

Добре дошъл в СТАРАТА ШКОЛА!!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*