Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Бързо топене на мазнини - Топ 5 съвета

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 08 юли 18 от Александър Георгиев

Съвет №1 - Създайте калориен дефицит

Няма да стопите и грам излишна мазнина докато калорийният ви прием не стане със знак минус. Това е най-важното условие! Намалете притока на енергия към тялото и то ще се принуди да използва своя запас. А, подкожните мазнини на практика са нищо друго освен запаси от енергия. Отрежете 20% от калориите и вече сте стъпили на правия път.

Съвет №2 - Намалете нивата на стрес

Лесно е да се каже, но повярвайте това е важно. Намаляването на стреса е ключов фактор ако искаме да загубим мазнини. Стресът разрушава инсулиновата ни чувствителност, което от своя страна води до натрупване на излишни мазнини. Освен това високите нива на кортизол, повишени поради стрес, също активират рецепторите за съхранение на мазнини. Признаците, че сме претоварени, включват прекомерно високи нива на телесните мазнини, постоянна умора, раздразнителност и липса на мотивация. Претренирането има подобни симптоми, тъй като високите нива на стрес са един от ключовите фактори за намаляване на способността ни да се възстановим от тренировките.

Съвет №3 - Задължително закусвайте

Закуската е най-важното хранене за деня. Никога не пропускайте закуска. Разбирам, че има различни течения и теории, но практиката доказва полезността на това твърдение. Първото ви хранене след като станете от сън, трябва да съдържа качествени белтъчини, фибри, малко сложни въглехидрати и полезни растителни мазнини. Дайте на тялото нужните съставки и не се притеснявайте да приемете 30 дори 40 % от  калориите необходими ви за деня.

Съвет №4 - Пийте много вода

Пийте вода преди, след и между храненията. Абсолютния минимум е по една чаша (250-300 мл) на всеки 10 кг телесно тегло. Водата е жизнено важна за нашето тяло. Всяка една наша клетка съдържа приблизително 70% вода. Хората, често бъркат глада с жаждата. Когато "огладнеете" между храненията - пийте вода. Пиенето на студена вода изгаря допълнително калории. Това е така, тъй като след като я изпием ние отделяме допълнителна енергия да я затоплим до телесната ни температура.

Съвет №5 - Не консумирайте преработени храни

Стойте далеч от готовите храни. Колкото повече една храна е минала преработка и човешка намеса, толкова тя ни отдалечава от целта. Консумирайте само естествени храни приготвени чрез печене и варене.

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Понеже следя сайта от както е основан. Като там обсъждаме и говорим както за тренировки така и за храненето за един... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ, казвам се Светльо Николов и ще ви разкажа какво е "бронирано кафе" или Bulletproof Coffee и как действа? Но нека първо... Прочети повече
Един от най-известните хранителни режими е "90 дневната диета". Една от най-популярните диети в интернет пространството, особено сред дамите. Диетата отчасти е базирана на принципа на разделното... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още